تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور در اراک برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور در اراک برگزار می شود نقده، مهاباد - ایرنا - دبیر هیات هاکی آذربایجان غربی گفت: مسابقات رده بندی و فینال ششمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان کشور دوازدهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی اراک برگزار می شود.


بهزاد امیر عابدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ششمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان با حضور 12 تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار شد که تیم هاکی بانوان آذربایجان غربی در گروه خود عنوان نخست را کسب کرد.
وی اضافه کرد: بر اساس اعلام فدراسیون هاکی دو تیم برتر گروه ها در دیدار رده بندی و فینال با یکدیگر روبه رو می شوند.
وی گفت: در مرحله نهایی این رقاب ها تیم های همدان، مرکزی، آذربایجان غربی و لرستان حضور دارند که برای تعیین قهرمان این دوره لیگ بانوان به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر می روند.
امیرعابدی افزود: تیم هاکی بانوان نقده که به نمایندگی از آذربایجان غربی در این رقابتها حضور دارد هم اکنون به مدت یک هفته در شهرستان نقده در اردوی آمادگی به سر می برد.
وی اظهار کرد: این تیم با 12 نفر بازیکن زیر نظر خانم مریم رحیم پور در حال تمرین است که تمرینات این تیم تا دهم اردیبهشت ماه ادامه می یابد و سپس برای شرکت در این مسابقات عازم اراک می شود.
وی گفت: دیدارهای رده بندی و فینال ششمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان صبح و عصر روز جمعه 12 اردیبهشت ماه در اراک برگزار می شود.
وی افزود: تیم هاکی بانوان استان از آمادگی بسیار خوبی برای شرکت در این رقابتها برخوردار است.
تیم هاکی بانوان استان در مجموع بازی های دور رفت و برگشت در سال گذشته توانست با کسب 24 امتیاز به عنوان تیم قهرمان گروه دوم به مرحله نیمه نهایی این رقابتها راه پیدا کند.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن