تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813455246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه‌ترين تصاوير و خبرها از مرتضي پاشايي


واضح آرشیو وب فارسی:سافتستان:

مرتضی پاشایی خواننده پاپ و جوان کشورمان مدتی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و طی روزهای اخیر برخی سایت‌ها حتی درگذشت این خواننده جوان کشورمان، را منتشر کردند.





بشنوید ترانه «یکی هست»
پایین خبر قسمت فایل ضمیمه را کلیک کنید
این خواننده جوان پاپ کشورمان اواخر سال گذشته تحت یک عمل جراحی قرار گرفت. پاشایی متولد ۱۳۶۳ تهران است و  فعالیت موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.  پاشایی آلبوم «یکی هست» را دو سال پیش در بازار موسیقی کشور منتشر کرد و سپس اجراهای زنده‌اش را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برد تا آرام آرام به چهره‌ای پرطرفدار در بین اهالی موسیقی تبدیل شود. دلخوری، یکی بود یکی نبود، به خدا، بیا برگرد، تنهایی، آرزو، برو، عشق یعنی این، در دقیقه آخر، ستایش، مثل شیشه، جاده یک طرفه و یکی هست، از جمله آثار این خواننده جوان است.



پاشایی اواخر سال ۹۲ در پی عمل جراحی در پیامی به علاقمندانش گفته بود: «…حقیقت مطلب این که خودم از شایعاتی که از گوشه و کنار در مورد حاد بودنِ وضعیتِ بیماریِ خودم شنیدم و مطالعه کردم شوکه شدم. بنده به دلیلِ ناراحتی و ریفلاکسِ معده به پزشک مراجعه کردم که بعد از انجامِ آندوسکوپی مشخص شد که متاسفانه مدتهاست دچار زخم معده ای هستم که در واقع علت اصلی کاهشِ وزنِ بنده بوده. بعد از مشورتِ تیمِ پزشکی تصمیم بر این شد که با انجامِ یک عملِ جراحی این زخم از معدهء بنده برداشته شود…»






طی روزهای اخیر برخی سایت‌ها حتی درگذشت این خواننده جوان کشورمان، که به اذعان بسیاری از اهالی موسیقی، یک استثنا در بین خوانندگان نسل نو به شمار می‌رود را منتشر کردند و برخی نیز نوشته‌اند که او در حال حاضر با دستگاه تنفسی در بیمارستان بستری می‌باشد اما مهدی کُرد مدیر برنامه‌های پاشایی می‌گوید: «متاسفانه برخی افراد به دلایل نامعلوم شایعاتی را منتشر کردند مبنی بر اینکه اوضاع جسمی این خواننده وخیم است. مرتضی پاشایی چند ماهی است که درگیر بیماری است و به دلیل تغییر تیپ ظاهری او شایعه های مختلفی در مورد او سر زبان ها افتاده است.»
گروه هنری بهارنیوز، برای این خواننده جوان و خوب کشورمان آرزوی سلامتی کامل را از ایزد منان مسئلت می‌نماییم.


۶ اسفند ماه سال گذشته در کنار محسن یگانه



مرتضی پاشایی و محمد علیزاده در کنار سواحل خلیج فارس فروردین ۹۳




۶ اردیبهشت, ۱۳۹۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سافتستان]
[مشاهده در: www.softestan.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 983]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن