تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804376360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه هاي نکو داشت هفته معلم در آموزش و پرورش قم تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۱۰ب.ظ)
در آستانه فرارسيدن هفته معلم: برنامه هاي نکو داشت هفته معلم در آموزش و پرورش قم تشريح شد معاون پژوهش و نيروي انساني اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: در نكوداشت هفته معلم نزديک به 20 برنامه در سطح استان برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش و پرورش استان قم، حسن محرابي کيا در ديدار مدير کل و جمعي از مديران ارشد آموزش و پرورش استان قم با مراجع عظيم الشان جهان اسلام در آستانه برگزاري هفته نکو داشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد فرزانه آيت الله مرتضي مطهري(ره)، شرکت گسترده دانش آموزان و فرهنگيان درمزار شهيد آيت الله مطهري و تجديد عهد و ميثاق با اين شهيد بزرگوار در مراسم باشکوه نماز جمعه، اجراي صبحگاه سپاس ، برنامه هاي ورزشي فرهنگيان و برگزاري نمايشگاه را از جمله برنامه هاي اين هفته در استان ذکر کرد .
محرابي کيا همچنين با بيان اينکه برنامه ويژه هفته بزرگداشت همزمان با هفته عقيدتي سپاه در روز شنبه 13 ارديبهشت با حضور اقشار مختلف مردم بوِِيزه فرهنگيان و دانش آموزان در مزار شهيد مطهري برگزار مي شود ، اجراي برنامه هاي فرهنگي متنوع، مسابقات فرهنگي ، ورزشي ، مناسبت ها ي تجليل با حضور شخصيت هاي ملي و استاني، برپايي محفل انس با قرآن، ديدار با خانواده هاي فرهنگيان فقيد و شهيد، تجليل از مقام شامخ شهداي عزيز فرهنگي و گلريزان مزار شهداي عزيز اين عرصه مقدس،حضور مديران کل و مسوولان ادارات استان در مدارس و تکريم از معلمان رااز ديگر برنامه هايي ياد کردکه در اين هفته اجرا خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر بيش از يکهزار و 1300 واحد و مرگزآموزشي درآموزش و پرورش استان وجود دارد خاطرنشان کرد : بر اساس تدابير مديران محترم در همه اين مراکز به نحو شايسته اي از معلمان تقدير مي شود .
معاون پژوهش آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه تقدير از معلمان بايدبه صورت شايسته و فراخور و البته به صورت فراگير توسط کليه دستگاه هاي استان انجام شود گفت : اين برنامه نبايد منحصر به آموزش و پرورش و مدارس باشد، بلکه زيبنده است تمامي ادارات استان به لحاظ ارج نهادن به زحمات معلمين فرزندانشان در اين امر مهم شرکت نمايند.
دبير ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش قم برگزاري اين مراسم در ساير ادارات را باعث توجه بيشتر به مساله آموزشي و پرورشي دانست و تصريح کرد: امروز کسي نمي تواند منکر اثر گذاري معلمين در سرنوشت کشور باشند چرا که هرتوسعه و پيشرفتي مرهون تلاش مدبرانه ، اخلاق شايسته و روش هاي آموزش منصفانه ، منطقي و عالي درتعلم و تربيت دانش اموزان است که توسط معلم متعهد و با اخلاق جامعه انجام مي شود.
وي درادامه اظهار داشت: ساماندهي نيروي انساني، توسعه مشارکت هاي مردمي و ارتقاي جايگاه هاي مديران مدارس از اولويتهاي اين اداره کل است .
محرابي کيا اضافه کرد: برنامه هاي هفته معلم با هدف تبيين ارزش علم و علم آموزي در جامعه برگزار مي شود و تلاش مي کنيم تا اين ارزش و اهميت توسط مردم ارج نهاده شود.
معاون پژوهش ، برنامه ريزي و نيروي انساني اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به انتخاب يک معلم نمونه کشوري و 10 معلم نمونه استاني افزود: اين استان بيش از 16هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد که اين افراد از ميان بيش از 2هزار و 100نفر انتخاب شدند.
دبير ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش وپرورش استان اظهار داشت: در نهايت نيز سهميه 256نفري براي استان در نظر گرفته شد که يک نفر به صورت کشوري از سوي رئيس جمهور تجليل مي شود،10نفر به صورت استاني و212 نفر نيز به صورت ناحيه اي و منطقه اي نمونه شناخته شده و مورد تجليل قرار مي گيرند .
وي گفت: در هفته معلم همچنين تعدادي از معلمان و فرهنگيان نمونه استان با رهبر معظم انقلاب( حفظه الله تعالي) ديدار خواهند کرد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن