تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف آرماني پليس کاهش جامعه مجرمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۷ب.ظ)
فرمانده انتظامي استان قم : هدف آرماني پليس کاهش جامعه مجرمان است فرمانده انتظامي استان قم در جمع اساتيد و اعضاي هيأت علمي دانشگاه هاي استان، گفت: هدف آرماني پليس کاهش جامعه مجرمان است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه خبري پليس، نشست علمي و تخصصي با موضوع نقش مشاوره و مددکاري در کاهش آسيب هاي اجتماعي به رياست سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم و همچنين حضور اساتيد و اعضاي هيأت علمي دانشگاه هاي استان قم در سالن جلسات ستاد اين فرماندهي برگزار شد.
سردار مجتبايي در سخناني با بيان اينکه پويايي جامعه باعث مي شود تا اثرات مشاوره افزايش يابد به ضرورت مشاوره از نگاه قرآن اشاره کرد و گفت:‌ در قرآن کريم سوره مبارکه شوري، "و امرهم شوري بينهم " به اهميت مشاوره تاکيد شده است.
سردار مجتبايي در ادامه به مصالحه بيش از پنج هزار پرونده در مراکز مشاوره کلانتري هاي استان نيز اشاره اي داشت و اضافه کرد: اين تعداد پرونده که بايد به دادگاه ختم مي شد با تلاش کارشناسان و مددکاران کلانتري ها به مصالحه منجر شده است.
فرمانده انتظامي استان قم قدرت ايمان، علم و اخلاق بالا را لازمه مشاوره دانست و افزود: مسئله شناسي بايستي جزء وظايف و دانسته هاي مشاوره دهنده باشد، فردي که مورد مشاوره قرار مي گيرد بايد با علم و فنون جديد مورد مشاوره قرار گيرد.
وي با بيان اينکه اگر فکر مشاوره گيرنده توانمند نشود همچنان در مسائل زندگي دچار مشکل خواهد بود، ادامه داد: هنر مشاوره دهنده ايجاد توانمندي در فرد مورد نظر است.
سردار مجتبايي اهداف پليس را نيز کاهش جامعه مجرمان ، رسيدن به امنيت پايدار در جامعه و ارتقاء احساس امنيت عنوان و تصريح کرد: هدف آرماني پليس کاهش جامعه مجرمان است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن