تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: سر نخواستن من در استقلال دعواست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي: سر نخواستن من در استقلال دعواست
سرمربي تيم فوتبال استقلال جلسه با اميررضا خادم را مناسب ارزيابي کرد.

امير قلعه‌نويي پس از جلسه مسئولان استقلال با اميررضا خادم در جمع خبرنگاران آن را خوب ارزيابي کرد و گفت: به نظر من جلسه بسيار خوبي بود. در اين جلسه به دنبال يک سري از راهکارها بوديم تا شرايط استقلال و پرسپوليس هرچه بهتر باشد. اين جلسه نيز مربوط به استقلال بود تا مشکلات حل شود.

به گزارش ايسنا، سرمربي استقلال ادامه داد:‌ در اين جلسه نکات مدنظر وزير از طرف آقاي خادم گفته شد. پيشنهادهاي خادم خوب بود؛ چرا که آنها به دنبال راهکارهايي هستند که مشکلات حل شود.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد فتح‌الله‌زاده 20 ميليارد از وزارت ورزش بودجه خواسته است، پاسخ داد: خير اين موضوع صحت ندارد.

او در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه آيا فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندني است، گفت: ماندن فتح‌الله‌زاده موضوعي نيست که من درباره‌اش صحبت کنم. ورود به اين مسائل به من که سرمربي هستم، ارتباطي ندارد.

او درباره حضور خودش در استقلال نيز بيان کرد: فعلا سر نخواستن من در تيم دعواست.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه جلسه شما با آقاي خادم در جاده سلامتي باشگاه انقلاب درباره چه بود، بيان کرد: در حال ورزش بودم که آقاي خادم را ديدم. با او رفيق 20 ساله هستم و از قديم‌الايام دوست هستيم. خيلي خوشحالم که يک فرد ورزشي چون خادم معاونت اين بخش وزارت ورزش را در اختيار گرفته است.

او در پايان به مسئله منتشر شدن قرارداد باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: گفته بودم که چقدر خوب مي‌شد قرارداد 16 تيم ارزيابي و سپس اعلام مي‌شد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/06 16:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن