تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايتاليايي‌ها هم خواهان سهام پرسپوليس شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايتاليايي‌ها هم خواهان سهام پرسپوليس شدند
باشگاه جنواي ايتاليا خواستار خريد سهام باشگاه پرسپوليس شد.

تيمي از مسئولان باشگاه جنواي ايتاليا که به دعوت از اتحاديه فوتبال ايران به کشورمان آمده‌اند، امروز (شنبه) جلسه‌اي را در محل اتحاديه فوتبال برگزار کردند.

در اين جلسه عزيزالله محمدي، صادق درودگر، کاظم اوليايي، مهدي دادرس، علي کاظمي، تهراني، مانوسي‌فر و براتي حضور داشتند و سه نماينده از باشگاه جنواي ايتاليا به نام‌هاي جوليو مونگاردي، دومينيکو ياروسي و استفانو اميرانت نيز در اين جلسه حضور داشتند که هر کدام از آنها براي دقايقي به سخنراني پرداختند. نکته جالب اينجا بود که طرف ايتاليايي که معاون اقتصادي باشگاه جنوا بود، درخواست داشت که بتواند در فوتبال ايران سرمايه‌گذاري کند و بتواند سهام باشگاهي در ايران را بخرد.

نکته جالب‌تر اينکه ايتاليايي‌ها خواستار خريد سهام باشگاه پرسپوليس بودند و در اين مورد سؤال کردند که عزيزمحمدي گفت طبق استعلام از هادي حسيني، نماينده مجلس شوراي اسلامي، بخش خارجي مي‌تواند تا 49 درصد در باشگاه‌هاي ايران سرمايه‌گذاري کند که اگر پيشنهاد ايتاليايي‌ها جدي باشد، در خصوص اين مسئله با مسئولان وزارت ورزش و جوانان مذاکراتي صورت گيرد.

اين در حالي است که مسئله خريد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپوليس توسط سرمايه‌گذاران و شرکت‌هاي داخلي بسيار پيچيده است و پس از انقلاب اسلامي هيچ شرکتي نتوانسته مالکيت اين دو باشگاه را برعهده بگيرد و حالا بايد ديد که در شرايطي که مسئولان وزارت ورزش براي واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي مردد هستند، آيا حاضر مي‌شوند 49 درصد از سهام باشگاه ماننند پرسپوليس را به يک شرکت خارجي واگذار کنند يا خير.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/06 13:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن