تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈحامد منوچهریˈ قهرمان مسابقات شطرنج همدان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ˈحامد منوچهریˈ قهرمان مسابقات شطرنج همدان شد همدان- ایرنا- رییس هیات شطرنج استان همدان گفت: ˈحامد منوچهریˈ فاتح مسابقات شطرنج قهرمانی استان همدان شد.


ˈاحمد علی باباییˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات شطرنج قهرمانی استان همدان با حضور 63 شطرنج باز و در 9 دور به روش سوییسی ، پنجشنبه هفته گذشته در خانه شطرنج همدان آغاز شد و شامگاه جمعه پایان یافت.
وی اضافه کرد: همچنین ˈصادق اسدیˈ و ˈمحمدرضا وحیدیˈ به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند و ˈمیلاد شهابیˈ نیز به مقام چهارم دست یافت.
علی بابایی اظهار داشت: این دوره از مسابقات با سرپرستی ˈایرج گلپایگانیˈ و قضاوت ˈامیرعرفان هاشمیˈ (سرداور) ، ˈایرج صباحˈ (جانشین سرداور) و ˈهادی حیدریانˈ (مسوول جدول) انجام شد.
وی افزود: از نکات قابل توجه این دوره از رقابت ها حضور 23 بازیکن دارای درجه بین المللی و همچنین ارسال جدول مسابقات برای محاسبه درجه بین المللی (ریتینگ)به فدراسیون جهانی شطرنج بوده است.
وی یادآور شد: به نفرات برتر این رقابت ها طی مراسمی جوایز نقدی اعطا شد.
علی بابایی همچنین در خصوص انتصاب برخی کمیته های هیات شطرنج استان همدان گفت: ˈخشایار پورمسلمیˈ، ˈنیما سوداگرˈ و ˈمهدی سلیمˈ طی احکام جداگانه ای به ترتیب به عنوان مسوول کمیته مسابقات، مسوول کمیته آموزش و مسوول روابط عمومی هیات شطرنج استان همدان معرفی شدند.
7520/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن