تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821348532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری امیرکلا با کسب یک امتیاز صدرنشین شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور در قم/
شهرداری امیرکلا با کسب یک امتیاز صدرنشین شد
قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال شهرداری امیرکلا مازندران جای اتحاد قم را در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ منطقه ای فوتبال جوانان باشگاه های کشور گرفت.



به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که تیم های پیروز روز نخست مسابقات مرحله نهایی لیگ منطقه ای فوتبال جوانان باشگاه های کشور در روز دوم ناکام بودند، تیم شهرداری امیرکلا مازندران نیز در جدال با تیم شهرداری همدان نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد. تیم فوتبال جوانان شهرداری امیرکلا مازندران غروب جمعه در نخستین دیدار خود از مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور با گل دقیقه 90 از سد ملی پوشان تبریز عبور کرد اما روز دوم برابر تیم شهرداری همدان سختی های زیادی را تحمل کرد و با تساوی متوقف شد. زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم پیش از دیدار تیم های اتحاد قم و آبی پوشان تبریز، میزبان مسابقه تیم های شهرداری امیرکلا مازندران و شهرداری همدان بود و در این دیدار تنها دو بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد اما سهم هر تیم یک گل بود و سرانجام تساوی یک بر یک رقم خورد. نتیجه ای که در دیدار شهرداری امیرکلا مازندران و شهرداری همدان رقم خورد بیش از همه تیم های اتحاد قم و آبی پوشان تبریز را شادمان کرد اما از این فرصت این تبریزی ها بودند که بیشترین استفاده را کردند و با شکست تیم اتحاد قم شانس صعود خود به مرحله نهایی را زنده کردند. این در حالی است که فوتبالیست های تیم شهرداری امیرکلا مازندران در لحظات پایانی دیدار قبلی خود از تنها غفلت بازیکنان تیم آبی پوشان تبریز نهایت بهره را بردند و تنها گل خود را در آن مسابقه به ثمر رساندند تا جدی ترین رقیب تیم اتحاد قم در تلاش برای راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور باشند. فوتبالیست‌های شهرداری امیرکلا مازندران، اتحاد قم، شهرداری همدان و آبی پوشان تبریز که دیدارهای مرحله اول را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و خود را به مرحله نهایی رسانده‌اند در دیدارهای این مرحله به دنبال جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور هستند و امروز با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان خواهند داد. تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را در حالی شناختند که قرار است امروز نیز دو بازی دیگر در ورزشگاه تختی قم انجام بدهند و تیمی که بتواند در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد به مسابقات لیگ دسته اول جوانان باشگاه های کشور صعود می‌کند.
 


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن