تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814949119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ليگ ايران سال به سال در حال نزول است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ليگ ايران سال به سال در حال نزول است
مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان با بيان اين‌که امسال اصلا ليگ جالبي نداشتيم، گفت: ليگ ما سال به سال به سمت نزول مي‌رود.

حسين کعبي اظهارکرد: امسال همه براي اين‌که به هر صورت که شده است، تيم‌مان در ليگ بماند، زحمت کشيدند. امسال فولادخوزستان قهرمان شد، تيم ما در ليگ برتر ماند و تيم نفت‌مسجدسليمان نيز ليگ برتري شد و اين باعث خوشحالي ما شد.

به نقل از ايسنا، وي بيان‌کرد: امسال استقلال خوزستان خيلي سختي کشيد و نياز به آرامش داشت. به هر حال تيمي که از ليگ يک به ليگ برتر مي‌آيد، حفظ آن خيلي سخت است ولي خدا را شکر با همت باشگاه و بازيکنان توانستيم تيم را در ليگ حفظ کنيم.

اين بازيکن تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عملکرد تيم‌مان خيلي خوب بود و اگر ما سه، چهار بازيکن خوب و باتجربه ديگر داشتيم، مطمئنا تيم‌مان مي‌توانست جايگاه خود را بين رده‌هاي هفتم، هشتم حفظ کند. متاسفانه بازيکناني که داشتيم، فکر و ذهن‌شان روي ليگ يک بود و هنوز براي ليگ برتر پخته نشده بودند، البته ما بازيکنان خوب و جوانان آينده‌داري داريم که مي‌توانند در آينده به تيم کمک کنند.

وي افزود: ويسي در بازي‌هايي از اين بازيکنان جوان استفاده کرد که هيچ مربي‌اي از چنين نفراتي استفاده نمي‌کند ولي او جرات انجام اين کار را داشت و درنهايت شرايط هم به صورتي شد که خدا را شکر در ليگ مانديم. يک امتياز خوبي که تيم ما داشت، اين بود که مديران باشگاه اصلا در کار مربيان دخالت نمي‌کردند و به نظرم اين موضوع از عوامل موفقيت تيم ما بود. تنها سالي که من با آرامش و بدون حاشيه بازي کردم، امسال در تيم استقلال خوزستان بود.

کعبي در ادامه در ارزيابي‌اش از سطح ليگ سيزدهم گفت: کيفيت ليگ خوب نبود و متاسفانه تعطيلات بسياري داشتيم و تيم‌ها خيلي وارد بحران شدند. باتوجه به تعطيلاتي که امسال داشتيم، سه، چهار دفعه بدنسازي کرديم که اين موضوع باعث افت بازيکنان و سخت‌ شدن شرايط مربيان شد. به نظرم امسال اصلا ليگ جالبي نداشتيم. ليگ‌مان کاستي نداشت و فقط اين تعطيلي‌ها ما را اذيت کرد.

وي درباره نقاط قوت ليگ هم خاطرنشان‌کرد: برگزاري مراسم جشن قهرماني خيلي خوب بود و تاج در اين زمينه بسيار زحمت کشيد و به نظرم اين براي فدراسيون يک امتياز خوب است.

مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان برنامه‌ريزي سازمان ليگ را بسيار خوب دانست و ادامه‌داد: به نظرم امسال مسابقات با آرامش برگزار شدند و هيچ تيم و بازيکني در اين خصوص به فدراسيون اعتراض نداشت و همه چيز خوب پيش رفت.

کعبي همچنين درباره کم بودن تعداد گل‌هاي ليگ سيزدهم گفت: به نظرم هر سال به همين صورت است و 14 گل هم که آقاي گل را مشخص کرد، براي ليگ ما خيلي زياد است. اين موضوع صد درصد يک ضعف محسوب مي‌شود. ليگي که اين قدر تعطيلي دارد اين موضوع باعث عدم تمرکز بازيکنان آن مي‌شود و صد درصد در پايين بودن آمار گل تاثيرگذار است.

وي بيان‌کرد: باتوجه به اين‌که ليگ چهاردهم پس از جام‌جهاني برگزار مي‌شود، اميدوارم تيم‌ها به خوبي بسته و وارد مسابقات شوند. ليگ ما سال به سال به سمت نزول مي‌رود و مردم لذت نمي‌برند و تيم‌ها هم بازي خوبي را انجام نمي‌دهند. اميدوارم براي ليگ آينده فدراسيون برنامه کاملي را به تيم ها بدهد تا آن‌ها بتوانند برنامه‌ريزي کنند. تيم‌ملي ما با 11 بازيکن به اردوي آفريقاي جنوبي رفت که اين در جهان بي سابقه است، پس مي‌طلبد پيش از آغاز ليگ برنامه‌ريزي قوي‌اي انجام شود. به هر حال اميدوارم تيم‌ملي در جام جهاني و نمايندگان ايران در آسيا موفق باشند.

بازيکن تيم استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال که گويا قرار است از سال آينده ماليات توسط خود بازيکنان پرداخته شود، نظر شما در اين خصوص چيست؟ گفت: درست است که هر سال بر عهده باشگاه‌ها بوده است ولي وقتي باشگاه‌ها آن را پرداخت نمي‌کردند، مجبور بوديم خودمان ماليات را بدهيم. من هم، چنين مشکلي را داشتم و در قراردادم با باشگاه‌هايي که کار کردم، قيد شده بود که ماليات بر عهده آن‌ها است اما زماني که اين کار را انجام ندادند براي اين‌که ممنوع الخروج نشوم خودم آن را پرداخت کردم و در کل به نظرم اگر بر عهده بازيکن باشد خيلي بهتر است. من تنها سالي که با آرامش و بدون استرس کار کردم امسال در استقلال خوزستان بود و بازيکنان تيم‌مان هم، چنين شرايطي را داشتند، چرا که باشگاه پول بازيکنان و ماليات آن‌ها را پرداخت کرد.

وي درباره اين نظر کارشناسان که امسال ميانگين سني بازيکنان ليگ برتري بالا بود، خاطرنشان‌کرد: همان‌طور که مي‌دانيد از جام جهاني 2006 تاکنون بازيکن پديده‌اي از ليگ به فوتبال معرفي نشده است. البته تنها جهانبخش را داشتيم که آن هم به هلند رفت. اصلا ميانگين سني ليگ بالا نبود و من اصلا اين صحبت را قبول ندارم و به نظرم اين دلال‌ها هستند که بازار فوتباليست‌ها را خراب مي‌کنند.

کعبي درباره اين‌که تاج گفته است، بهتر است از سال آينده مبلغ قرارداد بازيکنان منتشر شود و با اين اقدام تخلف به زير صفر مي‌رسد، گفت: به نظرم فوتباليست‌ها هر چقدر پول بگيرند، کم است؛ چرا که آن‌ها پول‌هاي خود را به صورت کامل از باشگاه‌ها دريافت نمي‌کنند. به هر حال تاج هر حرفي زده است، عمل به آن هم بسيار خوب است و اين تصميم تاج است. از زماني که تاج وارد فوتبال شده است، اين رشته خيلي پيشرفت کرده، چرا که او در کارش جدي است. به هر حال اين تصميم فدراسيون است و من به عنوان يک فوتباليست به اين تصميم احترام مي‌گذارم.

وي در پاسخ به اين سوال که سال آينده هم با استقلال خوزستان همکاري خواهيد کرد يا خير؟ توضيح‌داد: قرارداد من با اين تيم يک ساله بود. هنوز باشگاه براي سال آينده صحبت خاصي نکرده است. در حال حاضر واقعا به استراحت نياز داريم، چرا که امسال واقعا ليگ سختي داشتيم. به هر حال اگر به من نياز داشتند و صلاح ديدند، در اين زمينه تصميم مي‌گيرم. خيلي در اين تيم راحت بودم و اگر به من پيشنهاد دهند، تمايل دارم که باز هم با اين تيم همکاري کنم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/06 08:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن