تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مايکل شوماخر از کما خارج شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مايکل شوماخر از کما خارج شد
مدير فعاليت هاي مايکل شوماخر قهرمان صاحب نام مسابقات اتومبيلراني فرمول يک از به هوش آمدن وي پس از يک دوره طولاني کماي مصنوعي خبر داد.

به گزارش راشاتودي، سابينا کيم به بخش آلماني اين شبکه گفت: شوماخر از حالت کماي مصنوعي خارج شد و توانست همسر خود را بشناسد. اما خروج کامل وي از کما به دليل تاثير دارويي دشوار است. او گاه به هوش مي آيد و دوباره به حالت کما بر مي گردد.

  کيم افزود: نمي توانم بيش از اين چيزي بگويم زيرا براي مسائل شخصي شوماخر احترام قائلم.

مايکل شوماخر (Michael Schumacher) زاده 3 ژانويه 1969 در شهر هورت در ايالت نوردراين-وستفالن آلمان، راننده آلماني مسابقات فرمول يک است.

  شوماخر که سال 2012 از مسابقات حرفه اي کناره گيري کرد، با ثبت رکورد 91 پيروزي موفق ترين راننده مسابقات فرمول يک به شمار مي رود.

  شوماخر روز يکشنبه 29 دسامبر 2013 در حالي که به همراه پسرش در کوه هاي آلپ فرانسه اسکي مي کرد، دچار سانحه شد و سرش به صخره اصابت کرد. به گفته پزشکان، او با سرعت بالا با يک صخره برخورد کرده، به هوا پرتاب شده و دوباره روي صخره فرود آمده است. شوماخر در زمان وقوع سانحه از کلاه ايمني استفاده مي کرده است و به گفته پزشکان اگر کلاه ايمني بر سر نمي داشت، در جا کشته مي شد. پزشکان با انجام عمل جراحي و همچنين مراقبت هاي پزشکي به وضعيت وي رسيدگي کردند و تا کنون در کماي مصنوعي به سر مي برد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/05 20:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن