تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبي:مشکل نکونام با رايزني حل مي‌شود نه پول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نبي:مشکل نکونام با رايزني حل مي‌شود نه پول
دبيرکل فدراسيون فوتبال با بيان اين که هدف‌ تيم ملي در اختيار داشتن جواد نکونام در اردوي اتريش است، گفت: مشکل نکونام با رايزني حل مي‌شود نه پول.

  مهدي محمدنبي درباره حل مشکل جواد نکونام عنوان کرد : فردا يا پس فردا عازم کويت هستم تا بتوانم مشکل جواد نکونام را حل کنم. هدف ما اين است که جواد را براي اردوي اتريش حتما داشته باشيم چون اساسا او به اردوي آفريقاي جنوبي و اردويي که در تهران خواهيم داشت، نمي‌رسد.

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به اينکه آيا اين موضوع با پول حل مي‌شود، چون به نظر مي‌رسد باشگاه متمول کويتي مسائل مالي چندان برايش اهميت ندارد، تصريح کرد: قطعا همين طور است و بحث پول نيست. آن‌ها ثروتمند هستند و نيازي به بخشيده شدن يا نشدن طلب جواد نکونام ندارند. تيم الکويت قرار در جام امير کاپ شرکت کند و اين بازي‌ها براي آن‌ها اهميت زيادي دارد. مسئله نکونام بايد با مذاکره و رايزني حل شود.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در پاسخ به اينکه آيا تيم ملي در برنامه‌ريزي‌هاي جديد بازي تدارکاتي را در تهران خواهد داشت گفت: خير، چنين برنامه‌اي پيش‌بيني نشده و بازيکنان در چند روزي که پس از اردوي آفريقاي جنوبي در تهران به سر خواهند برد استراحت کرده و اردوي آماده‌سازي را هم در کمپ تيم‌هاي ملي برگزار مي‌کنند و بعد از آن به اتريش مي‌روند و بازي‌هاي تدارکاتي در آنجا پيگيري مي‌شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/05 16:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن