تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت اشتباه دولت گذشته را دربحث هدفمندی یارانه تکرار نکند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خلخال: دولت اشتباه دولت گذشته را دربحث هدفمندی یارانه تکرار نکند اردبیل - ایرنا- امام جمعه خلخال گفت: در راستای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها دولت ازتکرار اشتباهات صورت گرفته در دولت قبلی اجتناب کند .


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: از دولت تدبیر وامید انتظار می رود با ارایه یک مدیریت صحیح در اجرای مرحله دوم طرح هدف مندی یارانه ها از تکرار اشتباهات صورت گرفته در دولت قبلی اجتنبا و راه را برای اجرای درست آن هموار کند .
وی بیان کرد: امیدواریم این مرحله از طرح با شیب ملایم وبا در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی قشر کم درامد وآسیب پذیرو حفظ عزت وکرامت مردم و جامعه به خوبی اجرا شود.
او با اشاره به اینکه یکی از اشتباه های مهم در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در دولت گذشته توزیع مساوی یارانه نقدی برای همه دهک های جامعه بود، اظهار کرد :این توزیع ثروت در هیچ شرایطی نمی تواند عادلانه محسوب شود.
رشت بری اضافه کرد: برخورداری همه دهک های جامعه از یک رقم یارانه نقدی خلاف مصلحت وبرخلاف عرف جامعه و توزیع عادلانه ثروت در یک جامعه اسلامی است.
خطیب جمعه خلخال با توصیه به همکاری مردم و مسولان در اجرای این مرحله از طرح هدفمندی یارانه ها گفت: اگر چنانچه به فکر کاهش مصرف انرژی در کشور نباشیم قطعا در آینده دچار بحران انرژی وکمبود سوخت خواهیم شد .
وی یکی از دلایل مهم در افزایش قاچاق سوخت در کشور را پایین بودن نرخ سوخت در کنارمصرف بی رویه آن اعلام کرده وگفت : تازمانی که نرخ سوخت در کشور به قیمت واقعی عرضه نشده و با قیمت جهانی فاصله داشته باشد قاچاق سوخت ومصرف بی رویه ادامه خواهد داشت .
او گفت: مصرف سوخت در کشور ما پنج برابر مصرف میانگین جهانی آن است و چنانچه الگوی مصرف سوخت وانرژی را درکشور رعایت نکنیم در اینده نه چندان دور یکی از وارد کننده های سوخت خواهیم بود.
حجه الاسلام رشت بری بیان کرد : کار دولت در بحث انصراف افراد و یا ثبت نام مجدد متقاضیان دریافت یارانه نقدی کار بسیار خوبی درامر راست آزمایی اقشار مختلف جامعه بود وانتظار می رود دولت تدبیر وامید با ارایه راهکارهای مدبرانه با پرهیز از اشتباه های دولت گذشته برای تکمیل طرح هدف مندی یارانه ها وبهره مندی مساوی مردم از منابع وثروت کشور تلاش کند.
7119/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن