تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسماعیل‌پور (61)وحسین خانی(70)هم به مدال طلا رسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قزاقستان
اسماعیل‌پور (61)وحسین خانی(70)هم به مدال طلا رسیدند
نماینده وزن 61 و70 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی مقابل حریفان کشتی‌ گیر خود به مدال طلای قهرمانی آسیا دست یافتند.
 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در آستانه قزاقستان با  4 وزن دوم آغاز شد.


اسماعیل پور به مدال طلا رسید

 نماینده وزن 61 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف هندی در دیدار فینال به مدال طلای این وزن دست یافت.
 
در وزن 61 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 مقابل بازار بازارگوری‌یف، دارنده مدال برنز 2007 جهان و نفر پنجم المپیک پکن از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.







 وی در این مرحله هم با نتیجه 14 بر 10 از سد دولت نیازبیکوف، دارنده مدال برنز 2011 جهان و نفر پنجم المپیک لندن از قزاقستان گذشت و فینالیست شد.
 
اسماعیل‌پور در دیدار پایانی هم با نتیجه 11 بر صفر مقابل باجنیش باجرانگ، دارنده مدال برنز 2013 آسیا از هند به برتری دست یافت.

حسین خانی هم گردن آویز طلا را صاحب شد


نماینده وزن 70 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف تاجیکستانی خود در دیدار پایانی به مدال طلا دست پیدا کرد.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور نخست با نتیجه 12 بر یک مقابل های‌وی لینگ از چین به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 12 بر یک (با ضربه فنی) مقابل کان تات از ویتنام به پیروزی دست یافت و به نیمه‌نهایی رسید.






حسین‌خانی در این مرحله هم با نتیجه 10 بر صفر از سد اختیار نوروزوف، دارنده مدال نقره 2011 آسیا از ازبکستان به پیروزی رسید و به فینال 70 کیلو راه پیدا کرد. وی در دیدار پایانی با توجه به عدم حضور سومیرشوح ووخیدوف از تاجیکستان به عنوان فرد پیروز اعلام و قهرمان شد. در این وزن 12 کشتی‌گیر وزن کشی کردند.



نماینده وزن 70 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف تاجیکستانی خود در دیدار پایانی به مدال طلا دست پیدا کرد. در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور نخست با نتیجه 12 بر یک مقابل های‌وی لینگ از چین به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 12 بر یک (با ضربه فنی) مقابل کان تات از ویتنام به پیروزی دست یافت و به نیمه‌نهایی رسید. حسین‌خانی در این مرحله هم با نتیجه 10 بر صفر از سد اختیار نوروزوف، دارنده مدال نقره 2011 آسیا از ازبکستان به پیروزی رسید و به فینال 70 کیلو راه پیدا کرد. وی در دیدار پایانی با توجه به عدم حضور سومیرشوح ووخیدوف از تاجیکستان به عنوان فرد پیروز اعلام و قهرمان شد. در این وزن 12 کشتی‌گیر وزن کشی کردند. به گزارش فارس، پیش از این مسعود اسماعیل‌پور در روز دوم مدال طلای 61 کیلوگرم را برای ایران به ارمغان آورده بود. ایران در روز اول هم موفق به کسب 3 مدال طلا توسط محمدی، جوکار و قاسمی شده بود. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930204000400#sthash.Sy7Ox7bT.dpuf

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در آستانه قزاقستان با مسابقات 4 وزن دوم آغاز شده است که نماینده وزن 61 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف هندی در دیدار فینال به مدال طلای این وزن دست یافت. در وزن 61 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 مقابل بازار بازارگوری‌یف، دارنده مدال برنز 2007 جهان و نفر پنجم المپیک پکن از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله هم با نتیجه 14 بر 10 از سد دولت نیازبیکوف، دارنده مدال برنز 2011 جهان و نفر پنجم المپیک لندن از قزاقستان گذشت و فینالیست شد. اسماعیل‌پور در دیدار پایانی هم با نتیجه 11 بر صفر مقابل باجنیش باجرانگ، دارنده مدال برنز 2013 آسیا از هند به برتری دست یافت و مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930204000333#sthash.MyYtq7EK.dpuf






تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن