تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805320132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گيري از نظرات نخبگان فرهنگي در قرارگاه فرهنگي شهرداري قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
شهردار قم مطرح كرد: بهره گيري از نظرات نخبگان فرهنگي در قرارگاه فرهنگي شهرداري قم شهردار قم با اشاره به قرارگاه فرهنگي شهرداري قم تاکيدکرد: در اين قرارگاه از افراد صاحب نظر بهره مي‌گيريم و مديران کانون‌هاي مساجد نيز مي‌توانند در جلسات اين قرارگاه شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در نشست مشترک با کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد قم با تاکيد بر اينکه بايد مناطق شهرداري با کانون‌هاي فرهنگي مساجد مناطق ارتباط و تعامل بيشتري داشته باشند، تاکيد کرد: مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري کردند و اميدواريم که شاهد همراهي مجموعه مديريت شهري با کانون‌هاي بسيج، کانون‌هاي مساجد، هيئت‌هاي مذهبي و... باشيم.
وي با اشاره به شبيخون فرهنگي دشمن در سطح کشور و ضرورت اقدام فرهنگي براي مقابله با اين شبيخون تصريح کرد: اميدواريم که بتوانيم به دغدغه‌هاي فرهنگي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) جامه عمل بپوشانيم.
شهردار قم با اشاره به فرمايش امام راحل(ره) مبني بر اينکه مساجد سنگرهاي ما هستند و بايد اين سنگرها را حفظ کنيم گفت: از صدر اسلام همه اقدامات براي حفظ دين، مذهب و نظام ما در سطح مساجد دنبال شده است.
وي با اشاره به نقش آفريني هميشگي مساجد در نظام اسلامي قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي يادآور شد: حماسه سياسي که حضرت آقا بر آن تاکيد داشتند در همين مساجد محقق شد.
دلبري با تاکيد بر اينکه اموري که مردمي صورت گيرد داراي ماندگاري و دوام بيشتري است، گفت: مساجد بهترين محل براي تحقق اين مهم هستند.
وي با اشاره به وجود بارگاه ملکوتي کريمه اهل بيت، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌هاي علميه و مساجد و بقاع امامزادگان تصريح کرد: بايد با استفاده از اين ظرفيت‌ها در فعاليت‌هاي خود اثربخشي و بهره وري بيشتري را دنبال کنيم.
شهردار قم با تاکيد بر اينکه دشمن فرهنگ مردم را نشانه گرفته است، افزود: در شرايط حساس کنوني با نصب بنر و سياه پوش کردن شهر و چراغاني در ايام ولادت و اعياد پاسخگوي هجمه فرهنگي نيست و بايد به محتواي مطالب فرهنگي توجه داشته و معرفت نسل جوان را نسبت به حيله‌هاي دشمنان روشن کنيم.
وي با اشاره به اينکه در فعاليت فرهنگي بايد حساب شده حرکت کرد افزود: بايد مديريت شهري و کانون‌هاي مساجد به اين امر توجه لازم را داشته باشند و فعاليت‌هاي فرهنگي عمق بخشي لازم را داشته باشد.
دلبري با اشاره به اينکه پيوست‌هاي فرهنگي بايد براي پروژه‌ها تعريف شود، گفت: کانون‌هاي فرهنگي در اين عرصه مي‌توانند ايده بدهند.
وي با اشاره به اينکه بضاعت شهرداري محدود است، گفت: بايد از همين بضاعت محدود استفاده صحيحي داشته باشيم تا اثرگذاري مطلوب داشته باشد.
شهردار قم با اشاره به مصوبات شوراي اسلامي شهر قم ادامه داد: قرار بر حضور مسئولان شهرداري و شوراي اسلامي شهر در مساجد است و به زودي اين مصوبه اجرايي خواهد شد.
وي با اشاره به زمين‌هاي سطح مناطق اظهار کرد: زمين‌هايي که شناسايي شده است را مي‌توان با روال قانوني مورد استفاده بهينه قرار داد.
دلبري با اشاره به قرارگاه فرهنگي شهرداري قم تاکيدکرد: در اين قرارگاه از افراد صاحب نظر بهره مي‌گيريم و مديران کانون‌ها نيز مي‌توانند در جلسات اين قرارگاه شرکت کنند.
وي با اشاره به انتظار متقابل مديريت شهري و کانون‌هاي مساجد تاکيدکرد: بايد اين همکاري و تعامل دو سويه باشد و از ظرفيت‌هاي متقابل استفاده شود و اميدواريم که اين تعاملات اجرايي شده و شاهد پيشرفت‌هاي فرهنگي در سطح مناطق و محلات باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن