تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805566643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشرف جوادی: اولویت والیبال نشسته زنان ایران حضور شایسته در آسیاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشرف جوادی: اولویت والیبال نشسته زنان ایران حضور شایسته در آسیاست مشهد - ایرنا - نایب رییس زنان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران گفت: اولویت کاری والیبال نشسته زنان ایران حضور شایسته در قاره کهن آسیاست.


بتول مشرف جوادی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: والیبال نشسته زنان ایران در ابتدای مسیر رشد و توسعه قرار دارد و باید ابتدا در میادین آسیایی تجربه کسب کند و اگر به حدی از توان فنی رسید که بتواند با تیم های مطرح جهان مبارزه کند به مسابقات جهانی نیز خواهیم اندیشید.
وی با تاکید بر اینکه تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران تنها با دو اردوی تدارکاتی به مسابقات قهرمانی آسیا در مشهد اعزام شده است، گفت: آنان باید تجربه های بیشتری کسب کنند و اگر توانایی بهتری داشتند به مسابقات جهانی اعزام شوند.
از مسابقات والیبال نشسته قهرمانی زنان آسیا یک تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست می آورد و تیم های ژاپن و چین قبلا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند، بنابر این از دو تیم ایران و مغولستان نیز یک تیم به رقابت های 2014 جهان که به میزبانی لهستان برگزار می شود، راه خواهد یافت.
نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در باره احتمال اعزام تیم زنان ایران به مسابقات جهانی در صورت کسب مجوز حضور گفت: احتمال اینکه ایران در این مسابقات سهمیه جهانی کسب کند زیاد است، اما همانطور که گفتم هنوز تیم ایران از نظر فنی در شرایطی نیست که در مسابقات جهانی حضور یابد.
وی تصریح کرد: باید والیبال نشسته زنان ایران در کنار کسب تجربه به جوانگرایی نیز بیاندیشد و با جذب استعدادهای جوان سطح فنی خود را افزایش دهد. امیدوارم با توجه به اینکه هادی رضایی دبیرکلی سازمان والیبال معلولان آسیا – اقیانوسیه در اختیار دارد بتوانیم با کمک او بازی های تدارکاتی و اردوی های برون مرزی برای والیبال نشسته زنان ایران داشته باشیم.
نایب رییس زنان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران در ادامه گفت: ورزشکاران زن این فدراسیون در پنج رشته ورزشی تیراندازی، تیرو کمان، والیبال نشسته، دوومیدانی و بوچیا در دومین دوره بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی حضور خواهند یافت.
مشرف جوادی در باره آمادگی دیگر تیم های ورزشی زنان برای بازی های پاراآسیایی کره جنوبی گفت: تیم تیراندازی قبل از اعزام به کره جنوبی به بازی های قهرمانی جهان آلمان و تورنمنت لهستان اعزام می شود. مسابقات جهانی آلمان تیرماه و تورنمنت لهستان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی در باره دوومیدانی نیز گفت: ورزشکاران دوومیدانی زنان نیز به صورت غیرمتمرکز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و حضور در مسابقات جهانی تونس نیز برای آمادگی آنان در نظر گرفته شده است.
نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اولویت نخست ورزش زنان معلول را همگانی دانست و گفت: در تقویم کاری سال 93 و در بعد قهرمانی ورزش زنان در 11 رشته ورزشی مسابقات لیگ و قهرمانی کشور را پیگیری خواهیم کرد.
وی ارتقاء و دانش افزایی مربیان و داوران ورزش بانوان در سال جاری را یکی دیگر از اولویت ها دانست و گفت: در دوره داوری والیبال نشسته سه داور زن ایران نامزد بین المللی شدند و امروز سه شنبه نیز بازی دو تیم ژاپن و مغولستان را آنان قضاوت کردند که امیتازی خوبی نیز از این قضاوت دریافت کردند.
مشرف جوادی در بازی تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در برابر چین نیز گفت: چین قهرمان جهان و پارالمپیک والیبال نشسته زنان است و ملی پوشان ایران در برابر این تیم نمایش بسیار خوبی داشتند. در ست سوم تیم چین واقعا در برابر ایران با مشکل روبرو شد.
ورزشی(4)**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن