تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناآرامی های اوکراین بهای نفت خام را در آسیا افزایش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناآرامی های اوکراین بهای نفت خام را در آسیا افزایش داد تهران – ایرنا- تنش ها در اوکراین سبب شد تا به رغم افزایش ذخایر نفت آمریکا، بهای نفت در بازار معاملات آسیا افزایش یابد.


به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه ژوئن در بازار معاملات آسیا با 24 سنت افزایش به 101 دلار و 68 سنت رسید.
نفت برنت دریای شمال برای تحویل در زمان مشابه نیز با 19 سنت افزایش، بشکه ای 109 دلار و 30 سنت معامله شد.
ˈدزموند چوآˈ تحلیلگر موسسه ˈسی. ام. سی مارکتˈ در سنگاپور در این باره گفت: بازار نفت همچنان تحولات اوکراین را زیر نظر دارد چون به نظر می رسد وضعیت موجود در این کشور شکننده است.
این گزارش حاکی است: چند روز پس از امضای توافق سازش بین المللی در ژنو میان آمریکا، روسیه، اوکراین و اتحادیه اروپا که می توانست به کاهش تنش ها و آرام شدن وضعیت منجر شود، درگیری لفظی میان مسکو و غرب بالا گرفته است و هر یک دیگری را به تحریک هوادارانشان در اوکراین متهم می کنند.
در حالی که دولت اوکراین دیروز (چهارشنبه) از سر گیری عملیات ˈضد تروریستیˈ در شهرهای ناآرام شرقی را اعلام کرد، مسکو از آمادگی برای مداخله نظامی در صورت حمله به منافعش در شرق این کشور خبر داد. همچنین سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) با ابراز نگرانی از لحن تهدید آمیز مسکو برای مداخله نظامی در اوکراین، روسیه را به اجرای توافق ژنو فراخواند.
اوکراین مسیر حمل و نقل گاز روسیه به اروپا محسوب می شود و از نگاه فعالان بازار نفت، افزایش تنش ها و وخامت وضعیت در مسیر واردات اروپا اختلال ایجاد کرده و افزایش بهای گاز و نفت را در پی خواهد داشت.
این گزارش با اشاره به این که به طور معمول افزایش ذخایر نفتی آمریکا به کاهش بهای طلای سیاه منجر می شود، افزود: ذخایر نفت آمریکا بر پایه گزارش هفتگی وزارت انرژی این کشور به بالاترین میزان از سال 1931 میلادی تا امروز رسیده است.
در معاملات روز چهارشنبه بازار نیویورک، بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه ژوئن با 31 سنت کاهش به 101 دلار و 44 سنت رسید.
در همین روز در بازار لندن، نفت برنت دریای شمال برای تحویل در زمان مشابه با 16 سنت کاهش نسبت به روز سه شنبه، بشکه ای 109 دلار و 11 سنت معامله شد.
اروپام** 9053 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن