تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سارقان حرفه اي يک ميلياردي در ماکو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۵۲ب.ظ)
دستگيري سارقان حرفه اي يک ميلياردي در ماکو فرمانده انتظامي ماکو آذربايجان غربي از دستگيري چهار سارق حرفه اي منازل و اعتراف به 8 فقره سرقت به ارزش يک ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ محمد احمدي فرمانده انتظامي ماکو با بيان مطلب فوق گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل در محدوده شهرهاي ماکو، شوط و بازرگان تيمي از ماموران دايره مبارزه با سرقت آگاهي اين شهرستان، شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: تيم رسيدگي كننده پرونده پس از بررسي سرقت هاي صورت گرفته و بررسي جغرافيايي زماني و مكاني به اين نتيجه رسيدند که سارق يا سارقان حرفه اي غير بومي هستند و به اين ترتيب گشت زني ها به صورت هدفمند ادامه يافت.
سرهنگ احمدي ادامه داد: مأموران پليس آگاهي پس از چندين روز كنترل نامحسوس نقاط آسيب پذير به فردي كه در اطراف منازل مسكوني خالي از سكنه پرسه مي زد مظنون و او را بصورت نامحسوس تحت نظر گرفتند. پليس سرانجام با وارد شدن مظنون به يك منزل خالي از سكنه در اقدامي ضربتي وارد عمل شده و او را حين سرقت اثاثيه منزل دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل كرد.
سرهنگ احمدي تصريح کرد: در بازجويي هاي به عمل آمده معلوم شد متهم از اهالي يکي از استان هاي شمالي کشور مي باشد که با همکاري سه نفر ديگر از همدستانش تاکنون 8 فقره سرقت در محدوده شهرهاي ماکو، شوط و بازرگان انجام داده اند.
وي با بيان اينکه در اين خصوص سه نفر از همدستان متهم نيز دستگير شد، اظهار داشت: ارزش کل اموال مکشوفه از اين سارقان بالغ بر يک ميليارد ريال مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن