تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص‌هاي اقتصاد مقاومتي از ديدگاه رهبر انقلاب در راديو معارف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۴۶ب.ظ)
شاخص‌هاي اقتصاد مقاومتي از ديدگاه رهبر انقلاب در راديو معارف راديو معارف فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد اقتصاد مقاومتي را در برنامه «شاخص» بازخواني و واكاوي مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي با بيان اينكه يكي از مهمترين دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري در سالهاي اخير موضوع اقتصاد مقاومتي است، افزود: به منظور بازخواني و واكاوي دغدغه‌هاي رهبر معظم انقلاب، ويژه برنامه «شاخص» در 12 قسمت براي مخاطبان فرهيخته تهيه شده است.
احمد عارفخاني همچنين با اشاره به نامگذاري سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: در همين راستا موضوعاتي از قبيل تعريف، ويژگي‌ها،‌ابعاد و ظرفيت‌هاي اقتصاد مقاومتي و نيز اصلاح الگوي مصرف، اقتصاد دانش بنيان و گفتمان سازي درباره اقتصاد مقاومتي از جمله موضوعات محوري برنامه «شاخص» است.
وي تصريح كرد: موضوعات اصلي اين برنامه بر مبناي رهنمودهاي مقام معظم رهبري است كه كارشناسي، معرفي كتاب، مقاله و بخش رهنمود نيز از جمله بخش‌هاي اين برنامه خواهد بود.
گفتني است: ويژه برنامه «شاخص»كاري از گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي از شنبه 6 تا پنجشنبه 18 ارديبهشت 93 هر روز از ساعت 17 تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف خواهد شد. علاقمندان به دريافت اين برنامه مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «شاخص» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن