تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکصد نیروی اجرایی آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی را برگزار می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مسؤول پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد؛
یکصد نیروی اجرایی آزمون پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی را برگزار می کنند خبرگزاری رسا ـ مسؤول پذیرش نمایندگی حوزه علمیه استان خراسان شمالی گفت: در آزمون پذیرش حوزه علمیه استان که جمعه این هفته برگزار می شود، 100 ناظر و نیروی اجرایی فعالیت می کنند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، نشست توجیهی ناظران و ممتحنان آزمون پذیرش مدارس علمیه استان خراسان شمالی روز چهارشنبه در محل نمایندگی حوزه علمیه استان در بجنورد برگزار شد.
حجت الاسلام امید سعادتی، مسؤول پذیرش حوزه نمایندگی حوزه علمیه استان خراسان شمالی در این نشست به تشریح وظایف ناظران آزمون پذیرش حوزه های علمیه پرداخت؛ آزمونی که به گفته وی قرار است جمعه هفته جاری، پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از سه هزار داوطلب در شهرستان های مختلف استان برگزار شود.
وی هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی بیشتر و آشنایی ناظران با روند برگزاری آزمون ذکر و اظهار کرد: در آزمون امسال پذیرش حوزه های علمیه خراسان شمالی 100 ناظر و نیروی اجرایی فعالیت می کنند که از این تعداد 70 نفر ناظر و 30 نفر نیز نیروی اجرایی هستند.
حجت الاسلام سعادتی عنوان کرد: آزمون ورود به 14 حوزه علمیه استان خراسان شمالی شامل هشت مدرسه برادران و شش مدرسه خواهران صبح روز جمعه در تمامی شهرستان های استان به غیر از گرمه برگزار می شود چرا که محل برگزاری آزمون پذیرش حوزه علمیه گرمه، شهر جاجرم خواهد بود.
حجت الاسلام سعادتی در این نشست به وظایف مربوط به ناظران آزمون پرداخت و افزود: مواردی نظیر چینش درست صندلی ها و شماره های نصب شده داوطلبان، سیستم صوتی مناسب برای اطلاع رسانی، میزان نور مناسب و کافی و ... از جمله اموری هستند که ناظران و مجریان آزمون باید آنها را پیش از شروع آزمون پذیرش بررسی کنند.
در این نشست شماری از ناظران و ممتحنان آزمون پذیرش مدارس علمیه استان خراسان شمالی نظرات و مشکلات احتمالی را مطرح و بررسی کردند.
لازم به ذکر است بر اساس اعلام مسؤول پذیرش نمایندگی حوزه علمیه استان خراسان شمالی، امسال در مهلت ثبت نام، بیش از سه هزار نفر شامل هزار و 600 خواهر و هزار و 400 برادر برای ورود به مدارس علمیه استان نام نویسی کردند.
پس از برگزاری آزمون در روز جمعه هفته جاری، آن دسته از کسانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده باشند؛ وارد مراحل مصاحبه و گزینش می شوند و به گفته حجت الاسلام سعادتی سرانجام از شمار کل ثبت نام کنندگان، 325 نفر شامل 185 برادر و 140 خواهر برای تحصیل در ترم آینده مدارس علمیه خراسان شمالی انتخاب می شوند.
در استان 867 هزار نفری خراسان شمالی 14 حوزه علمیه شامل هشت مدرسه ویژه برادران و شش مدرسه ویژه خواهران در شهرستان های مختلف فعال است و امسال در این مدارس بیش از هزار و 700 طلبه مشغول تحصیل هستند.
اگر چه تا سال تحصیلی گذشته در مدارس علمیه استان خراسان شمالی تا سطح یک و پایه شش تدریس می شد اما از امسال امکان تحصیل طلبه ها تا سطح دو و پایه هشت در برخی از مدارس علمیه خراسان شمالی فراهم شده و آن گونه که مسؤولان نمایندگی حوزه علمیه استان پیش تر گفته بودند در سال تحصیلی آتی این امکان برای تعداد بیشتری از مدارس علمیه خراسان شمالی مهیا می شود./9314/پ202/ب



۱۳۹۳/۲/۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن