تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استمرار روند برخورد با قانون شکنان و تخریب کنندگان محیط زیست در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حجت الاسلام حقی خبر داد:
استمرار روند برخورد با قانون شکنان و تخریب کنندگان محیط زیست در گلستان
گرگان - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان گلستان با اشاره به صدور آرای قاطع در محاکم استان خاطرنشان کرد: در هماهنگی های انجام شده با دستگاه های ذی ربط برخورد با قانون شکنان و تخریب کنندگان محیط زیست مستمر و پیوسته با جدیت صورت می گیرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین حقی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به خطرات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز توسط سودجویان در حاشیه رودخانه های استان به ویژه در روستای زیارت از مردم خواست: پیش از اقدام برای خرید زمین در این مناطق حتما از  مراجع ذیصلاح درباره مجوزهای این اراضی استعلام کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند. وی افزود : خرید زمین در این مناطق، بدون بررسی مجوزهای مورد نیاز، سبب افزایش بار پرونده های قضایی در محاکم استان شده است. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان با بیان این که پیشگیری از زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها، اراضی شیب دار و منابع طبیعی فقط بر عهده دستگاه ها و سازمان های دولتی نیست از فعالان محیط زیست و رسانه ها خواست: در زمینه پیشگیری از هر گونه قانون شکنی و وقوع جرم در عرصه های ملی و منابع طبیعی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان همکاری کنند. تلاش کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب در سال 92 شایسته تقدیر است در ادامه "عباس پوریانی" ، با تقدیر از تلاش  همکاران در سال 1392 ، اظهار داشت: انشاالله این تلاش های خداپسندانه در پرونده درخشان شما ثبت و درج شود که این مایه مباهات و حاصل آن کسب رضای خداوند است. وی همگرایی و همدلی کارکنان دادسرای مرکز استان را از جمله عوامل مهمی دانست که موجبات خدمت رسانی مطلوب برای مردم نجیب و خوب استان فراهم کرده است. پوریانی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت شعب تحقیق ، این مرکز اعلام کرد: سال 1392 با 1587 پرونده مانده از قبل آغاز شد و طی این سال 29 هزار 44 پرونده نیز ثبت شده است. وی همچنین اظهار داشت : در سال گذشته 29 هزار 365 پرونده در شعب تحقیق ، مختومه شده است و تعداد پرونده های باقیمانده در سال جدید نیز 1266 فقره است که در مجموع عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان 321 است. وی در ادامه ورودی پرونده های شعب اجرای احکام کیفری در سال92 را9863 مورد و تعداد خروجی آن را10097 پرونده بیان داشته که عملکرد این شعب در سال گذشته 234 شده است. وی همچنین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد واحد سرپرستی دادسرای مرکز استان رتبه عملکرد این واحد در سال92 را 67 اعلام و افزود: ورودی پرونده های سرپرستی 234 مورد بوده و خروجی آن در سال گذشته 301 مورد به ثبت رسیده است. دادستان مرکز استان، سلامت نفس را از جمله ویژگی های ضروری و مورد اشاره ای عنوان کرد که همه افراد جامعه بخصوص کارکنان دستگاه قضایی باید به این سلاح معنوی مجهز شوند زیرا این ویژگی مهم می تواند جلوی بسیار از مفاسد اجتماعی و اقتصادی را بگیرد. پوریانی از کارکنان این دادسرا خواست تا در رفع مشکلات مردم و ارباب رجوع رضای خداوند را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا رضای خلق قطعا همان رضای خدا خواهد بود. وی اضافه کرد : با توجه به رویکرد دستگاه قضایی به توسعه خدمات الکترونیکی و بکارگیری سیستم های نوین ارتباطی و ارزیابی فعالیت های شعب و دفاتر از طریق این سامانه ،کلیه کارکنان این دادسرا موظف هستند نسبت به ثبت سیستمی پرونده های قضایی در سامانه اتوماسیون اداری دقت نظر و توجه بیشتری در سال جدید داشته باشند.


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن