تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش سازمان صنايع کوچک براي رفع مشكلات و موانع فراروي واحدهاي صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۵۲ب.ظ)
تلاش سازمان صنايع کوچک براي رفع مشكلات و موانع فراروي واحدهاي صنعتي معاون وزير صنعت، معدن و تجارت از تلاش براي رفع مشكلات و موانع فراروي واحدهاي صنعتي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد علي سيد ابريشمي، با بيان اين مطلب گفت: تلاش دولت تدبير و اميد رفع مشكلات واحدهاي صنعتي در راستاي ايجاد فضاي مطلوب جهت جذب سرمايه گذاري است.
وي که در مراسم معارفه مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي اردبيل سخن مي گفت، اظهار داشت: طي هشت سال گذشته مشکلاتي چون مقروض بودن واحدهاي توليدي و صنعتي به بانک ها موجب كاهش روند توليد و اشتغال شده است.
سيد ابريشمي به نقش موثر سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران در بهبود فضاي توليد و صنعت اشاره کرد و افزود: ايجاد زيرساخت هايي چون آب، برق، گاز و آسفالت از جمله اقداماتي است که شركت شهرک هاي صنعتي بايد به انجام آن اهتمام ويژه داشته باشد.
در اين سفر يكروزه، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با استاندار اردببل ديدار و مشكلات واحدهاي صنعتي مورد بررسي قرار گرفت.
همچنين در ادامه، مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران به همراه جمعي از مسئولين استاني از تعدادي از واحدهاي توليدي مستقر در شهركهاي صنعتي اردبيل بازديد كردند و نسبت به رفع مشكلات آنان دستورات لازم صادر شد.
در پايان ابراهيم فريدي طي حكمي از سوي وزير صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدير عامل جديد شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل معرفي و از زحمات مدير عامل سابق اين شركت محمد ملاطفي قدرداني شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن