تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820913677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تحقیق و تفحص استقبال می کنیم / دانشگاه آزاد گرایش سیاسی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون دانشگاه آزاد اسلامی: از تحقیق و تفحص استقبال می کنیم / دانشگاه آزاد گرایش سیاسی ندارد تهران- ایرنا- معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تحقیق و تفحص را یکی از امکانات نظارتی مجلس شورای اسلامی دانست و گفت که از آن استقبال خواهد کرد.


حجت الاسلام والمسلمین سید طه هاشمی در گفت و و با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد که در مجلس شورای اسلامی در حال نهایی شدن است، گفت: برخی چیزها حق مجلس است ؛ تحقیق و تفحص یکی از امکانات نظارتی مجلس است و ما از هر چه حق مجلس باشد و قانون تعیین کرده استقبال می کنیم.
وی ادامه داد: این طرح به گذشته بازمی گردد؛ اما اکنون نیز استقبال می کنیم و هر مجموعه نظارتی که بیاید و عملکرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد را مورد ارزیابی قرار دهد استقبال می کنیم.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد یادآور شد: اگر ایرادی پیدا شد که مرتبط با گذشته باشد مدیران همان دوران پاسخ می دهند. البته اگر در تحقیق و تفحص به ارزیابی برسیم که اشتباهاتی بوده ما آمده ایم برای رفع اشتباهات.

**دانشگاه آزاد اسلامی گرایش سیاسی ندارد
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد درباره طرح نمایندگان مجلس برای نظارت بر عزل و نصب مدیران دانشگاه آزاد گفت: اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید در همه دوره ها انجام گیرد.
به گفته معاون دانشگاه آزاد مدیرانی که در گذشته دارای قابلیت های علمی و مدیریتی بوده اند همچنان به کار خود ادامه می دهند چرا که شعار دانشگاه آزاد کارکرد بر مبنای کیفی است.
هاشمی تاکید کرد: ملاک در دانشگاه آزاد گرایش سیاسی نیست بلکه توانمندی علمی و مدیریتی در حوزه روسای واحدها مد نظر است.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در ادامه خاطر نشان کرد: طبیعی است اگر مدیری به خاطر گرایشات سیاسی منصوب شده باشد و از گذشته حضور یافته و به همان شکل با ضعف علمی و مدیریتی ادامه می دهد باید تغییر کند و این حق اولیه یک مجموعه است.
هاشمی تاکید کرد: مثلا رییس واحدی که دارای مدرک لیسانس است چگونه می تواند بر اعضای هیات علمی دارای مدرک بالاتر ریاست کند.
سیام**7261**2025 **1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن