تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکوردار پرتاب دیسک بانوان کشور آماده حضور در میادین بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رکوردار پرتاب دیسک بانوان کشور آماده حضور در میادین بین المللی است همدان- ایرنا- رکوردار پرتاب دیسک بانوان کشورمانمی گوید: در اوج آمادگی هم اکنون آماده حضور در میادین مهم بین المللی است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ˈفاطمه خیاطیˈ که در دو سال گذشته هیچ یک از بانوان پرتابگر ایرانی نتوانسته اند برکورد او در پرتاب دیسک علبه کنند، با وجود اینکه در رده سنی جوانان فعالیت دارد اما در بزرگسالان هم رکوردار این رشته بوده و اکنون در تمرینات به دنبال ثبت رکورد جدید است.
این پرتابگر 19ساله همدانی چهار سال سابقه فعالیت حرفه ای در رشته دو ومیدانی دارد و آخرین رکورد وی در پرتاب دیسک 44 متر و 72 سانتی متر است که مهرماه سال گذشته در مسابقات قهرمانی باشگاه های بانوان کشور به ثبت رسید.
مربی وی گفت: ˈخیاطیˈ هم اکنون بهترین پرتابگر دیسک بانوان کشور است و با اینکه در رده سنی نوجوانان و جوانان فعالیت دارد اما در بزرگسالان هم رکوردار این رشته است.
ˈمسعود بنوانˈ افزود: این پرتابگر جوان همه روزه تمرین آماده سازی خود را در ورزشگاه شهدای قدس همدان با نظارت دقیق انجام می دهد.
بنوان اظهار داشت: این پرتابگر دیسک سال گذشته در حالی که می توانست در بازیهای کشورهای اسلامی مدال کسب کند اما با کم لطفی مسوولان فدراسیون به مسابقات اعزام نشد و با آنکه سهمیه ورودی مسابقات جهانی نوجوانان را نیز کسب کرده بود اما به دلیل مشکلات مالی فدراسیون به مسابقات نرفت و دو رقابت مهم بین المللی را از دست داد.
مربی دو ومیدانی همدان اضافه کرد: فاطمه خیاطی نایب قهرمانی پرتاب دیسک غرب آسیا را در کارنامه خود دارد و پس از ماهها تمرین از انگیزه بالایی برای کسب مدال های بین المللی برخوردار است.
نایب رییس هیات دو ومیدانی همدان نیز در این باره گفت: برای حفظ آمادگی این قهرمان ملی تصمیم گرفتیم که در رقابت های قهرمانی کشور که قرار است روز پنچشنبه در تهران برگزار شود، حضور یابد.
ˈلیلا مرادی عاشورˈ افزود: همدان در رده سنی جوانان بخش بانوان با کمبود دو ومیدانی کار مواجه است و اغلب یا در رده سنی بزرگسال هستند و یا در رده های نوجوانان و نونهالان فعالیت دارند.
وی اضافه کرد: برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور 10 سهمیه به همدان اختصاص یافت اما به دلیل نبود دونده فقط فاطمه خیاطی را در پرتاب دیسک و وزنه و زینب احدی را در پنج و 10 کیلومتر اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه فاطمه خیاطی برای ارتقا سطح قهرمانی خود نیاز مبرم به حضور در مسابقات بین المللی را دارد، گفت: امسال رقابت های جهانی جوانان در پیش ایت که انتظار می رود این بار شاهد اعزام این رکوردار پرتاب دیسک بانوان کشور باشیم.
مرادی عاشور اظهار داشت: خیاطی در تمرینات اخیر خود بازهم رکوردی که در اختیار او هست را جابجا کرد تا نشان دهد در اوج آمادگی بسر می برد.
7520/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن