تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805515487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحیم الوندی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رحیم الوندی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری شد خبرگزاری پانا: باحکم استاندار همدان رحیم الوندی به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان منصوب شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ ارديبهشت ساعت 12:42



به گزارش خبرگزاری پانا، محمد ابراهیم الهی تبار" در آیین تودیع و معارفه مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان اظهار کرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نوعی پدافند غیر عامل محسوب می شود که در استان همدان با توجه به کنترل قیمتها وضعیت در این زمینه مطلوب است. وی افزود: مردم در حوزه افزایش قیمت حامل های انرژی نباید نگران باشند چراکه با برنامه ریزیهای صورت گرفته افزایش قیمت در حد متعارف خواهد بود. الهی تبار به رفع مشکل شرکت سایپا اشاره کرد و گفت: نماینده مردم همدان برای رفع مشکل مالباختگان در این حوزه تلاش زیادی کرد همچنین مجموعه استانداری برای انجام وظیفه در این حوزه ورود یافت و مشکل مالباختگان برطرف شد. وی تاکید کرد: ماموریت "سید مصطفی هزاوه ای" در حوزه امور پدافند غیر عامل در حوزه استانداری با توجه به فرا رسیدن زمان بازنشستگی وی به پایان رسیده اما با توجه به تجربیات وی از او به عنوان مشاوره امر پدافندی غیر عامل در استانداری بهره خواهیم برد. الهی تبار ادامه داد: "رحیم الوندی" که به عنوان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری معرفی می شود از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است که با تمام توان و قوت مسوولیت این حوزه را بر عهده گرفته و باید از تجربیات مدیر کل سابق این حوزه بهره مند شود. مدیر کل سابق پدافند غیر عامل استانداری همدان نیز در این مراسم گفت: ساختن ارتش در کشور برای نجنگیدن است که با این هدف ارتش تشکیل شده چرا که اگر کشوری زیر ساخت نداشته باشد به راحتی آن کشور مورد حمله قرار می گیرد. "سید مصطفی هزاوه ای" خاطرنشان کرد: در حوزه پدافند غیر عامل کارگروه 11 گانه برگزار می شود که در ابتدای آغاز کار تنها با در دست داشتن یک برگه مدیریت در این حوزه را پذیرفتم اما امروز این اداره جایگاه ویژه ای دارد. وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مجموعه پدافند غیر عامل شناسایی مراکز حساس و حیاتی استان است که دراین زمینه کارهای زیادی صورت گرفته است. هزاوه ای تصریح کرد: در سال گذشته دو کارگروه با شرکت 600 نفر برای مدیران برگزار شد تا با کار در این حوزه بیشتر آشنا شوند و در صورت توان این مجموعه را یاری کنند. مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان نیز در این مراسم مهمترین اولویت کاری خود را شناسایی مراکز حساس و حیاتی استان دانست. "رحیم الوندی" گفت: کارگره های آموزشی برای مدیران برگزار خواهیم کرد تا با این حوزه بیشتر آشنا شوند. همچنین در پایان این مراسم از "سید مصطفی هزاوه ای" تقدیر و "رحیم الوندی"به عنوان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری معرفی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن