تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820764407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرام و بندر امام در يک قدمي فينال!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۵ق.ظ)
مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال مهرام و بندر امام در يک قدمي فينال! از ساعت 16 امروز بازي سوم مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال در تهران و اصفهان برگزار خواهد شد تا شايد تکليف تيم هاي حاضر در فينال مشخص شود.
به گزارش خبرگزاري موج، با انجام دو بازي از پنج بازي مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال در شهرهاي تهران و ماهشر تا حدودي تکليف صعود کنندگان به فينال مشخص شده و بازي سوم به احتمال زياد مشخص کننده صعود کنندگان به مرحله بعد خواهد بود.

ذوب آهن – پتروشيمي بندر امام
در اين چارچوب عصر امروز و از ساعت 16 در اصفهان تيم ذوب آهن اين شهر در سومين بازي مرحله نيمه نهايي در سالن ملت ميزبان پتروشيمي بندر امام است. سبزپوشان نصف جهان هر دو بازي قبلي خود را در خانه حريف به تيم قدرتمند، مدعي قهرماني و بدون باخت ليگ امسال واگذار کردند و اين بازي آخرين شانس آنها براي حضور در فينال است. ذوب آهن در بازي دوم خودش هم در رقابتي تنگاتنگ بازي را به حريف واگذار کرد و در اين بازي به دنبال استفاده از امتياز بازي در خانه براي پيروزي بر حريف است.

* نتايج بازي ذوب آهن – پتروشيمي در مرحله نيمه نهايي
بازي اول: پتروشيمي 80 – ذوب آهن 72
بازي دوم: پتروشيمي 79 – ذوب آهن 74


دانشگاه آزاد – مهرام
در تهران هم امروز از ساعت 16 در ورزشگاه اختصاصي تيم دانشگاه در حکيميه شاهد سومين دربي پايتخت در مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال هستيم. تيم مهرام يکي از مدعيان اصل قهرماني در ادامه برد در بازي اول توانست در دومين بازي خود هم تيم دانشگاه آزاد را شکست دهد تا در سومين بازي به دنبال مشخص کردن تکليف صعود و حضورش در فينال اين دوره از رقابت هاي ليگ برتر بسکتبال باشد. هرچند دانشگاه هم در هر دو بازي قبلي با نتايجي بسيار نزديک بازي را به حريف واگذار کرد و در اين بازي خانگي به دنبال برد بوده تا همچون ذوب آهن بتواند با کشاندن بازي به رقابت چهارم و پنجم يکي از حاضران در فينال امسال باشد.

* نتايج بازي مهرام – دانشگاه آزاد در مرحله نيمه نهايي
بازي اول: مهرام 85 – دانشگاه آزاد 67
بازي دوم: مهرام 78 – دانشگاه آزاد 75














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن