تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814160611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تونی تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تونی تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد تبریز - ایرنا - تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد.


این مربی پرتغالی با اتمام مدت قرارداد خود با تراکتورسازی از این تیم جدا شد و قرار است از طریق فرودگاه استانبول وارد شهر لیسبون شود.
بیماری همسر یکی از دلایل مهم جدایی تونی با تراکتورسازان اعلام شده است که بلافاصله پس از بازی سه شنبه شب مقابل لخویای قطر تصمیم به ترک تبریز گرفت.
براساس اعلام باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار است اولیویرا پس تمرکز لازم و مشاوره با وکلای خود حداکثر ظرف سه روز آینده نظر قطعی خود درباره ادامه همکاری و یا قطع همکاری با این باشگاه را اعلام کند.
ˈ آنتونیو خوزه کونسئسائو اولیویرا ˈ ملقب به تونی مربی 68 ساله و با سابقه پرتغالی در دو مقطع ابتدا از ژوئن 2012 تا می 2013 و سپس از فوریه 2014 تا آوریل 2014 سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی را بر عهده داشت که حاصل آن نایب قهرمانی لیگ برتر دوازدهم و قهرمانی جام حذفی فصل 92-93 است که در هر دو مورد تراکتورسازی را صاحب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا کرد.
این مربی با کسب پیروزی 5 بر صفر مقابل گهر دورود در فصل دوازدهم لیگ برتر بهترین برد تاریخ باشگاه تراکتورسازی را در لیگ برتر رقم زد.
تحمیل شکست 4 بر 1 به سپاهان در اصفهان که سنگین ترین باخت این تیم اصفهانی در تاریخ لیگ برتر به شمار می رود و همچنین پیروزی 3 بر 1 مقابل استقلال در تهران برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی از جمله کارنامه درخشان این مربی پرتغالی است.
اولیویرا همچون واسیلی گوجای رومانیایی که در دهه 70 سرمربیگری تراکتورسازی را بر عهده داشت از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران این تیم پرآوازه برخوردار است.
7236/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن