تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813198043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 220 ميليارد ريال به مستمري بگيران تامين اجتماعي قم در فروردين 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۲۴ب.ظ)
مديركل تامين اجتماعي استان قم اعلام كرد: پرداخت 220 ميليارد ريال به مستمري بگيران تامين اجتماعي قم در فروردين 93 مديركل تامين اجتماعي قم گفت: 220 ميليارد ريال بابت حقوق فروردين و تفاوت احكام به مستمري بگيران تامين اجتماعي استان پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره كل تامين اجتماعي قم، سيد مجتبي موسوي در جلسه شوراي اداري تامين اجتماعي استان با اعلام خبر فوق افزود: با اتخاذ تدابير ويژه از سوي مديرعامل سازمان تامين اجتماعي،اين اقدام براي نخستين بار است كه در سالهاي اخير اتفاق مي افتد و صدور احكام و پرداخت حقوق و مابه التفاوت احكام در فروردين ماه صورت مي گيرد.
وي ادامه داد:در حال حاضر 25 هزار مستمري بگير تامين اجتماعي در استان قم وجود دارد و ماهيانه 187 ميليارد ريال بابت حقوق به اين قشر از جامعه پرداخت مي گردد.
مديركل تامين اجتماعي قم از ابلاغ برنامه هاي عملياتي به ادارات كل استانها خبر داد و افزود:حفظ كرامت مخاطبان، پاسخگويي بموقع،افزايش رضايتمندي مراجعان و خدمت خالصانه و بي منت به بيمه شدگان سرلوحه خدمت رساني در تامين اجتماعي بوده و در برنامه عملياتي سازمان نيز لحاظ شده است.
وي تاكيد كرد:رويكرد جديد تامين اجتماعي بر« برنامه محوري» است و كليه فعاليتها بر اساس شاخصهاي مدون عملياتي اجرايي خواهد شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن