تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب احداث 10 سالن و يک مجموعه بزرگ فرهنگي ورزشي در شهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴ب.ظ)
رئيس کميسيون ورزش شوراي شهر کرمانشاه : تصويب احداث 10 سالن و يک مجموعه بزرگ فرهنگي ورزشي در شهر رئيس کميسيون ورزش شوراي شهر کرمانشاه از تصويب احداث 10 سالن ورزشي 300 متري در نقاط مختلف شهر، در شوراي اسلامي شهر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ سالار احمد زاده با اعلام اين خبر گفت: ورزش جايگاه خوبي در بودجه امسال شهرداري دارد و اعتبارات مناسبي در نظ ر گرفته شده و علاوه بر احداث 10 سالن در نقاط شناسايي شده کمتر برخوردار، يک مجتمع بزرگ فرهنگي ورزشي نيز در شأن مردم کرمانشاه احداث خواهد شد.
وي با بيان اينکه، شهرداري سکاندار ورزش همگاني شهر کرمانشاه است، افزود: اقدامات مثبت اداره تربيت بدني شهرداري و کميسيون ورزش شوراي اسلامي شهر در نيمه دوم سال 96 شهرداري کرمانشاه را به حق متولي و سکاندار ورزش همگاني اين شهر کرده است.
به گفته وي، در اين زمينه، اداره تربيت بدني شهرداري با شناسايي شاخه هاي ورزش همگاني و آمادگي جسماني و معرفي مربيان مجرب به مناطق ششگانه شهرداري، به ترويج ورزش همگاني در پارکها بويژه به شکل صبحگاهي و تداوم آن حتي در فصول سرد سال و در سالنهاي مسقف، پرداخته و در اين خصوص اقدامات مثبتي انجام داده است.
رئيس کميسيون ورزش شوراي شهر کرمانشاه با اشاره به برنامه ها و اقدامات و مصوبات اين کميسيون گفت: ارتقاء تربيت بدني شهرداري از واحد به اداره، تجليل از برترين ها و قهرمانان ورزشي استان که در سطوح مختلف المپيک، جهاني و آسيايي افتخارآفريني کرده اند و تداوم آن بصورت اقدامي ساليانه، تجليل از کارکنان شهرداري و خانواده هاي آنان که در رشته هاي ورزشي حائز رتبه هاي برتر شده اند و تشکيل 17 هيئت ورزشي در تربيت بدني شهرداري به گونه اي که رياست هريک از اين هيئت ها با توجه به توان و استعداد به رؤساي سازمانها و مديران شهرداريهاي مناطق سپرده شده است، از جمله مصوبات کميسيون ورزش شورا و اقدامات مشترک اين کميسيون و اداره تربيت بدني شهرداري بوده است.
احمدزاده تدوين تقويم ورزشي شهرداري را از ديگر مصوبات کميسيون ورزش شوراي اسلامي شهر ذکر کرد و گفت: براي اولين بار در طول عمر شهرداري کرمانشاه، در کميسيون ورزش شورا به تدوين تقويم ورزشي پرداخته شد و براي سال 93 با نظارت تربيت بدني شهرداري، هريک از هيئت هاي ورزشي شهرداري متولي برگزاري يکي از آيتمهاي اين تقويم خواهند بود.
وي برگزاري پياده روي همگاني در نقاط مختلف شهر و بويژه از جنوب شهر(ميدان فردوسي) به ميدان غدير را از ديگر فعاليت هاي کميسيون ورزش شورا و تربيت بدني شهرداري عنوان و تأکيد کرد: اين همايش هاي ورزش همگاني در سال 93 نيز استمرار خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن