تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه سلامت در بهشهر افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
نمایشگاه سلامت در بهشهر افتتاح شد
بهشهر- خبرگزاری مهر: با حضور مسئولان و مديران و به همت شبكه بهداشت و درمان بهشهر، نمايشگاه سلامت و صنايع غذايي و بهداشتي در بهشهر افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقي صالح طبري مدير شبكه بهداشت و درمان بهشهر، عصر سه شنبه در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه به خبرنگار مهر گفت: اين نمايشگاه با هدف معرفي توانمندي هاي مختلف صنايع غذايي منطقه به شهروندان برگزار شده است.

وي افزود: اين نمايشگاه در14 غرفه مختلف صنايع غذايي شامل لبنيات و انواع محصولات غذايي  برگزار مي شود كه نقش مهمي در معرفي مواد غذايي توليدي شهرستان به جامعه دارد.

به گفته صالح طبري، كلاسهاي آموزشي اصول تغذيه سالم، بهداشت دهان و دندان، فشار خون و ديابت از جمله برنامه ريزي هاي انجام شده در حاشيه اين نمايشگاه است كه براساس برنامه ريزي انجام مي شود.

وي گفت: اين نمايشگاه در طول هفته سلامت در سالن توحيد بهشهربراي بازديد عموم  داير است.

مدير شبكه بهداشت و درمان بهشهر با گراميداشت هفته سلامت ادامه داد: امسال هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «یک عمر سلامتی با خود مراقبتی» برگزار می‌شود كه در طول هفته با بيش از 20 عنوان برنامه در جهت نهادينه كردن فرهنگ خودمراقبتي برنامه ها برگزار مي شود.

طالح طبري با بيان اينكه خودمراقبتي جداي از خوددرماني است يادآور شد: نبايد اين دو مقوله با هم اشتباه گرفته شود چرا كه با خود مراقبتي و آموزش هاي لازم در واقع از بروز بيماري ها پيشگيري مي شود.

وي افزود:  خود مراقبتی به معنای کسب مهارت‌ها و توانمندی‌های فردی از راه مطالعه در امور پزشکی، رعایت موارد بهداشتی، تغذیه و ورزش است كه بايد در جامعه مورد توجه قرار گيرد. صالح طبري گفت: توجه به امر ورزش روزانه از جمله مسائلي است كه بايد توسط آحاد جامعه رعايت شود و روزانه نيم ساعت ورزش در دستور كار همه آحاد جامعه قرار گيرد. مدير شبكه بهداشت و درمان بهشهر با اشاره به برنامه هاي هفته سلامت در بهشهر افزود: زنگ سلامت، همايش زن محور خانواده، افتتاح نمايشگاه سلامت، برگزاري كارناوال بهداشتي دانش آموزي، همايش پياده روي خانوادگي، كلنگ زني خانه بهداشت، عيادت از جانبازان، برپايي چادر اطلاع رساني، توزيه بروشور اطلاع رساني  از جمله برنامه هاي محوري اين هفته در بهشهر است.


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۷:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن