تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815162448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمازخانه های بین راهی قزوین توسط بازرسان کنترل شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین محمدی خبر داد؛
نمازخانه های بین راهی قزوین توسط بازرسان کنترل شد
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون گردشگری و صنایع دستی اداره میراث فرهنگی استان قزوین گفت: در بازديد نظارتی مشترک از نمازخانه ها و سرويس های بهداشتی مجتمع های بين راهی قزوین از واحدهای نمونه شاخص در این بخش تجلیل شد.



نادر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در راستاي ساماندهي و ارتقاء سطح خدمات و بهبود وضعيت واحدهاي گردشگري بين راهي بازديد نظارتي مشترکي با حضور نمايندگان مرکز بهداشت، سازمان حمل و نقل و پايانه‌ها، ستاد اقامه نماز و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين در چهار مسير پرتردد استان صورت گرفت.

محمدی گفت: در اين بازديد که با هدف رفع معايب و نواقص موجود در واحدها و رعايت اصول ايمني و بهداشتي صورت گرفت، کارشناسان ناظر ضمن تذکر در خصوص رفع نواقص احتمالي و اخطار به واحدهاي متخلف، راهنمایي‌هاي لازم را به مديران و متصديان مجتمع هاي خدمات رفاهي بين راهي و توقفگاه‌ها ارائه و بر رعايت اصول و ضوابط بهداشتي در اين واحدها تاکيد کردند.


وی افزود: در اين نظارت از نمازخانه‌هاي واحدها نيز بازديد شد و شاخصه های نظارتی شامل: وجود فرش مناسب، سيستم گرمايشي و سرمايشي مطلوب، روشنايي اتاق، وجود مهر و کتب ادعيه و قرآن کريم و همچنين ارائه خدمات فرهنگي مورد بررسي قرار گرفت.

محمدی بیان کرد: در اين بازديد از مديران مجتمع‌هاي خدمات رفاهي "پرستو" و "آفتاب درخشان" در محور شمالي به دليل وضعيت مناسب سرويس‌هاي بهداشتي و نمازخانه ها با اهداء کارت هديه از سوي نماينده ستاد اقامه نماز استان قدرداني شد.

این مسئول یادآورشد: در برخي از اين بازديدها، متاسفانه وضعيت برخي نمازخانه‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي بين راهي نامناسب گزارش شد که اميدواريم با هماهنگي مسئولان مربوط اين نواقص و معايب رفع شود.
 


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۷:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن