تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805516189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: آقاي خادم! بقيه قراردادها چه موقع شفاف سازي مي شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۵ب.ظ)
اگر مرا بخواهند در استقلال مي مانم قلعه‌نويي: آقاي خادم! بقيه قراردادها چه موقع شفاف سازي مي شود؟ امير قلعه نويي در آخرين بازي خود در فصل جاري که حکم يک باي تشريفاتي دارد علاوه بر اعتقادش مبني بر بدشانسي استقلال در صعود از اين مرحله به مسائل جانبي تيمش بابت مساله شفاف سازي قراردادها مي پردازد.
به گزارش خبرگزاري موج، امير قلعه نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري پيش از ديدار اين تيم برابر الريان قطر گفت: همانطور که مي دانيد بازي فردا براي هر دو تشريفاتي است. با اين حال الريان تيم خوبي است و تقريبا مثل ما بدشانس بودند که صعود نکردند.
وي در ادامه و خيلي زود وارد بحث داوري بازي هاي قبل استقلال شد و گفت: ما دو ديدار حساس خودمان برابر الشباب که برايمان هرکدام به اندازه شش امتياز ارزش داشت را به خاطر قضاوت داوران از دست داديم . اين موضوع را شما در هيچ کجاي دنيا نمي توانيد ببينيد. تعجب من از اين است که بعد از اشتباهات فاحش داور بحريني او به عنوان داور جام جهاني هم انتخاب مي شود. ما اسير ناعدالتي فوتبال شديم وگرنه مي‌توانستيم از اين گروه به عنوان تيم اول صعود کنيم.
قلعه‌نويي در ادامه ضمن عذرخواهي از هواداران به شرايط سخت تيمش براي اين بازي اشاره کرد و اظهار داشت: ما امسال شرمنده هواداران خودمان شديم. سختي هاي زيادي بود که نمي توانم همه را اينجا بگويم اما واقعا کار سخت بود. ما براي اين بازي واقعا مشکل داشتيم و به زحمت توانستيم با استفاده از نفرات جوانمان تيم را به يازده نفر برسانيم. علاوه بر چهار ملي‌پوش ما پنج بازيکن مصدوم هم داريم.
سرمربي استقلال در ادامه به سوال خبرنگار قطري که از او علت وضعيت کنوني استقلال را پرسيده بود به يک مثال عيني در مورد شرايط استقلال در فوتبال دنيا پرداخت و گفت: من بايد به عنوان مربي همه مسائل را بسنجم و بررسي کنم تا متوجه شوم چه اتفاقاتي افتاده که تيم نتيجه نگرفته است. شما در حال حاضر شرايط بارسلونا را طي اين چند روز گذشته بررسي کنيد ببينيد که طي 10 روز سه جام را از دست داده است. زماني که بازيمان با الشباب امارات را انجام داديم تا زماني که با الشباب عربستان بازي کرديم، شش تغيير در تيم‌مان انجام شده بود. حمودي و جباري قبل از فصل رفتند و چند بازيکن را هم در طول فصل از دست داديم که شما در هيچ نقطه از دنيا اين موضوع را نمي‌بينيد. ما در طول فصل چهار بازيکن کليدي داشتيم که هيچ وقت آنها را پنج بازي پشت سر هم در اختيار نداشتيم. يکي از مشکلات اصلي ما در اين فصل اين بود که بدنسازي نکرده بوديم و در خيلي از بازي‌ها با 13 بازيکن به اردو مي رفتيم.
اصرار خبرنگار قطري مبني بر چرايي نداشتن بدنسازي خوب در طول فصل نقطه اي بود که قلعه نويي بحث تيم ملي را به ميان کشيد و اينگونه پاسخ داد: سوال خوبي بود. در حاليکه ما فقط 35 روز به آغاز رقابت هاي ليگ داشتيم شش بازيکن اصلي ما براي بازي مقابل کره جنوبي که ايران به جام جهاني صعود کرد در اردوي تيم ملي بودند. سرمربي تيم ملي هم که بعد از بازگشت به درستي خواسته بود که ملي پوشان 20 روز استراحت کنند. ما اين کار را کرديم و در حقيقت با چيزي حدود 2 هفته تمرين که بدنسازي در آن نبود وارد کوران مسابقات شديم. همين باعث شد که ملي پوشان ما مدام مصدوم شوند چون بدن هايشان از پايه خوب نبود.
در ادامه قلعه نويي به بيان خاطره اي از دوران فوتبالش در قطر پرداخت و گفت: ياد يک خاطره افتادم چند سال پيش که سرمربي تيم ملي بودم به همراه آقاي پيرواني به قطر رفتم. باشگاه السد براي من ماشين فرستاد تا ورزشگاه جديدشان را که شبيه به اولدترافورد بود را نشان دهد. زماني که من براي اين تيم بازي کردم دو جام براي السد آورديم. در آن روز آنها به من گفتند که شما جزو بنيانگذاران باشگاه السد هستيد. حالا شما خودتان فرق نگاه‌ها را ببينيد.
قلعه‌نويي در ادامه بحث شفاف سازي قراردادها و صحبت‌هاي خادم در برنامه شب گذشته عادل فردوسي پور را هم به ميان کشيد و اظهار داشت: متاسفانه در برنامه 90 ديديد که هرچه را آقاي فتح‌الله‌زاده بيان کرد آقايان نپذيرفتد. اگر در آمارها بگويند که استقلال پنجاه و پنجم جهان است اين افتخار است يا اين که بايد با نگاه ديگري به آن نگاه کنند؟ در يک آمار ديگر من مربي 237 جهان شدم اما جالب است که در ايران مي‌گويند ما اين آمار را قبول نداريم. در صورتي که من در قطر بازي مي‌کردم اين کشور 500 هزار نفر جمعيت داشت، اما از آن زمان تا امسال يک جام ملت‌ها و يک بازي‌هاي آسيايي را برگزار کرده و ميزباني جام جهاني را هم گرفته است. آن وقت آقاي خادم در برنامه 90 مي‌گويد مشکلات ما اينهاست. آقاي خادم مشکل فوتبال ما اين مسائلي است که شما مي‌گوييد؟ ما بعد از اين همه سال به غير از ورزشگاه آزادي يک زمين خوب نداريم. من از وزير ورزش و جوانان و آقاي خادم مي‌خواهم که قراردادهاي همه باشگاه‌ها را شفاف سازي کنند، چرا که فقط استقلال و پرسپوليس بايد قرباني شوند. اتفاقا شفاف سازي به نظر من خيلي خوب بود. انصافا شما فکر مي‌کرديد قرارداد من به عنوان قهرمان ليگ و تيم چهارم آسيا يک ميليارد و 300 ميليون باشد.
اينکه يکسري مسائل در رسانه ملي مطرح شود و بعد فراموش شود، جايي است که قلعه‌نويي نسبت به آن گله مند است: اين درست نيست که فقط يک سري مسائل فقط در تلويزيون مطرح شوند و بعد همه بروند دنبال کارشان و سراغي از آن نگيرند. اگر قرار است قراردادها شفاف سازي شود چرا آقاي خادم قرارداد تيم هايي مثل مس کرمان و فولاد خوزستان را شفاف سازي نمي کنند. خود من و کارد فني من قراردادش امسال 2 ميليارد و يکصد ميليون تومان بوده است و اگر اين شفاف سازي صورت بگيرد آن موقع همه متوجه حقانيت استقلال مي شوند. آقاي خادم آيا پول هايي که باشگاه‌هاي ديگر هزينه مي کنند دولتي نيست؟ اين شفاف سازي به نفع من امير قلعه نويي شد چون همه فکر مي کردند من 3ميليارد گرفته ام. خيلي به نفع قلعه‌نويي شد. همه فکر مي‌کردند که من سه ميليارد گرفته‌ام. آقاي خادم! همينجا مي گويم اگر بقيه قراردادها شفاف سازي نشود شما در حق استقلال و پرسپوليس ظلم کرده ايد.
صحبت پاياني امير قلعه نويي درباره سفرش به آمريکاست و اينکه در استقلال ماندني هست يا نه که او در اين باره گفت: مطمئن باشيد اگر استقلال را اول يا دوم مي کردم از اين تيم مي رفتم. اما بي معرفتي است اگر در اين شرايط استقلال را ترک کنم. من با هيچ تيمي صحبت نکرده ام و مساله رفتنم و صحبت با سپاهان هم درست نيست. انصافا تا الان با هيچ تيمي صحبتي نکرده‌ام. بليت آمريکا را هم بقيه براي من گرفته‌اند و خودم خبر ندارم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن