تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صداي شما| درخواست روان‌درمانه از روحاني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: صداي شما| درخواست روان‌درمانه از روحاني
سبحان الله
حضور محترم جناب آقاي دكتر حسن روحاني
رياست محترم جمهور

خداوند سبحان به شما و همكارانتان قوت دهد و بر عزت تان بيفزايد. همانگونه كه مستحضر هستيد، روان درماني، يكي از حيطه هاي مركزي و كاملا تعريف شده ي روان شناسي است.

روان شناسان باليني بعد از سپري كردن حداقل هفت سال و بيش از 120 واحد روان شناسي آن هم صرفا تا دوره كارشناسي ارشد و انجام كارورزي هاي طولاني مي آموزند كه چگونه بايد روان درماني كنند و چگونه با ظرافت هاي پيچيده ي آن به چالش بپردازند.

به اين منوال است كه فيرس ( 2002 ) با ارايه مستندات لازم اعلام مي كند كه روان شناسان باليني بيش از هركاري روان درماني مي كنند، تخصصي كه خط قرمز صدور مدارك و مجوزهاي علمي كار و فعاليت هاي حرفه اي در ساير كشورهايي است كه سابقه اي طولاني در ارايه ي اين خدمات دارند.

واما بعد، به اطلاع عالي مي رسانيم، درج فلوشيپ روان درماني براي متخصصان محترم روان پزشكي در سايت پذيرش دوره هاي تكميلي فلوشيپ درسال 1393 آن هم از سوي وزات دولت تدبير و اميد موجب حيرت، تعجب ونگراني اينجانبان را فراهم كرده است.

 اين اقدام در حالي است كه قانون تشكيل سازمان نظام روان شناسي و مشاوره جمهوري اسلامي(مصوب 27/1/82) و مواد تصريح شده در آن، به روشني اين اقدام را در صلاحيت روان شناسان و مشاوران دانسته است.

از جنابعالي و وزير بادرايت بهداشت و درمان مصرانه درخواست مي كنيم با اتخاذ تدبيري درست دستور فرمايند از اجرايي شدن اين امر غيرقانوني و ناصواب جلوگيري شود تا از تبعاتي كه در آينده و در پس اين اقدامات احتمال وقوع دارد، جلوگيري شود.

اينجانبان با تشكيل انجمن روان درماني ايران ضمن هم صدايي با بزرگان روان شناسي، انجمن هاي وزين و سازمان محترم نظام مشاوره و روان شناسي جمهوري اسلامي انتظار داريم در پاسخ به اين خواست قانوني روان شناسان، دستور داده شود تا پذيرش اين دوره متوقف شود.

با آرزوي توفيق خدمت
اعضاي موسس انجمن روان درماني ايران
و
فارغ التحصيلان روان شناسي باليني





تاریخ انتشار: 02 ارديبهشت 1393 - 13:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن