تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرباني: منتظريم يک نفر راه‌آهن را بخرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قرباني: منتظريم يک نفر راه‌آهن را بخرد
مدافع تيم فوتبال راه‌آهن گفت:‌ منتظريم يک زورو پيدا شود و باشگاه را بخرد تا مشکلات مالي همه ما برطرف شود.

پيروز قرباني ابتدا در خصوص حرف‌هاي رئيسي‌کيا، مديرعامل باشگاه راه‌آهن که گفته است او نبايد عليه ابراهيم‌زاده مصاحبه مي‌کرد،‌ گفت: من کاري ندارم که مديرعامل يا ديگران چه مي‌گويند ولي در فصل گذشته خيلي سختي کشيدم و نمي‌توانستم خيلي چيزها را تحمل کنم. البته ديديد که در طول فصل چيزي نگفتم اما بالاخره بايد حرف مي‌زدم. ارکان باشگاه راه‌آهن و مديرعامل هم در جريان همه مسائل قرار داشتند و دارند و حالا نمي‌دانم چرا رئيسي‌کيا تغيير موضع داده و نظرش 180 درجه تغيير کرده است.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: ابراهيم‌زاده گفته که حرف‌هاي من صادقانه نبود. اين نظر ابراهيم‌زاده است اما من کاملاً صادقانه و دست حرف زدم، چرا که در زندگي‌ام عادت نکرده‌ام دروغ بگويم و هيچ وقت دنبال منافع شخصي‌ام نبوده‌ام. در ضمن من از مصاحبه سياسي بدم مي‌آيد و دوست ندارم مثل بعضي‌ها سياست‌مدارانه حرف بزنم، يعني يکي به نعل بزنم يکي به ميخ. من هنوز هم پاي حرف‌هايم هستم و مسئولان باشگاه هم خيلي چيزها را مي‌دانند.

قرباني در مورد اينکه اگر ابراهيم‌زاده در راه‌آهن بماند بايد از اين تيم برود، گفت: من مشکلي از اين بابت ندارم و گفتم که اگر او باشد من نمي‌مانم. من هيچ وقت به ابراهيم‌زاده بي‌احترامي نکردم ولي بايد حرف‌هايم را بزنم. مديرعامل باشگاه هم گفته که براي باشگاه، سرمربي اولويت دارد که درست گفته و من هم جاي او بودم اين حرف را مي‌زدم. دست مديرعامل درد نکند که اين حرف‌ها را زده است اما بهتر است او تلاش کند تا بچه‌ها به پول‌شان برسند.

مدافع تيم فوتبال راه‌آهن در مورد مشکلات مالي بازيکنان و وضعيت اين باشگاه خاطرنشان کرد: ما فعلاً منتظريم يک زورو پيدا شود و باشگاه را بخرد تا مشکلات مالي همه ما برطرف شود. بازيکنان هنوز از باشگاه طلب کار هستند و اميدوارم هر چه زودتر مشکلات مالي ما برطرف شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/02/02 13:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن