تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805411789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدفم کسب سومین طلای آسیاست/ رقبای اصلی ام ایرانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان رستمی:
هدفم کسب سومین طلای آسیاست/ رقبای اصلی ام ایرانی هستند
آبادان – خبرگزاری مهر: قهرمان پرورش اندام آسیا گفت: هدفم کسب سومین عنوان قهرمانی آسیا و کسب مدال طلای این دوره از مسابقات است.



علی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در 29 خرداد ماه امسال در کشور سریلانکا افزود: تمرینات آماده سازی خود را از روز چهارشنبه هفته جاری در آکادمی زیتون در تهران دنبال می کنم.

وی اظهار کرد: این سومین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا است که در آن شرکت می کنم و این در حالیست که در دوره قبل در اوزان 75 و 80 موفق به کسب مدال طلای آسیا شدم.

قهرمان پرورش اندام آسیا با اشاره به انجام سه جلسه تمرین به طور روزانه و اینکه در زمان حاضر در مرحله 85 درصد آمادگی هستم و اضافه وزنی نیز ندارم، تصریح کرد: در تلاشم که امسال در وزن 85 با سایر رقبای خود مسابقه دهم.

رستمی از "بابک اکبری" و "هادی چوپان" به عنوان رقبای اصلی خود در این دوره از مسابقات نام برد و یادآور شد: پارسال 15 نفر از ایران در مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا شرکت کردیم که 14 نفرمان موفق به کسب مدال شدند.

وی با بیان اینکه ایران قهرمان بلامنازع پرورش اندام آسیا است، گفت: این مسئله سبب شده تا حریفان اصلی ما در مسابقات از هموطنان ایرانی خودمان باشند.

این پرورش اندام کار آبادانی قهرمان آسیا حریفان تمرینی اش را سخت ترین رقبای خود در مسابقات قهرمانی آسیا خواند.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باشگاه شخصی ندارد، افزود: تمامی عمر خود را برای مسابقات گذاشتیم و وقتی را برای خودمان نگذاشتیم، اسپانسر نداریم و تمامی هزینه هایی که تاکنون کرده ایم همه از جیبمان رفته و برای همین نتوانسته ام کاری برای خود انجام دهم.

وی که به گفته خود در ملک پدری اسکان دار، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات هر بار حدود 30 میلیون تومان از هزینه شخصی صرف می کنیم که این میزان در طول سال به 60 میلیون تومان برای شرکت در دو دور مسابقه بالغ می شود.

قهرمان پرورش اندام آسیا تصریح کرد: 14 سال است که تمرینات حرفه ای و 10 سال است که کسب عنوان می کنم.

رستمی با اشاره به اینکه از سوی مسئولان هیچ حمایتی از ورزشکاران صورت نمی گیرد، گفت: مسئولان حتی از یک استقبال ساده هم خودداری می کنند، وقتی از مسابقات قهرمانی آسیا آنهم با کسب عنوان قهرمانی بازمی گردیم هیچ یک از مسئولان حتی یک نفر هم به استقبال ما نمی آید و این مسئله ذوق و اشتیاق ما را خدشه دار می کند.

وی افزود: سالها تلاش کردیم و اکنون زمان بهره وری است و به جرات می گویم که حداقل تا پنج سال دیگر می توانیم در سطح آسیا و جهان مدال آور باشیم، اما برای بی توجهی مسئولان دیگر چیزی برای گفتن باقی نمی ماند.

قهرمان پرورش اندام آسیا با بیان اینکه از کشورهای عمان و بحرین پیشنهاداتی برای کار داشتم اظهار کرد: به هیچ وجه دوست ندارم که به نامی غیر از ایران در مسابقات شرکت کنم، سالها زحمت کشیدم و اکنون زمان بهره وری است و نمی خواهم مدالهایی را که می آورم برای کشوری دیگر باشد، می خواهم اگر افتخاری است برای کشور و شهرم باشد، وقتی اشتیاق مردم و دوستان را می بینم خستگی ام رفع می شود.

رستمی تصریح کرد: هر چند که به جایگاهی که به لحاظ مالی و معنوی مستحق آن هستم نرسیدم اما به دلائل کاملا شخصی دوست ندارم در خارج از کشور و به نام سایر کشورها مسابقه دهم، هر چند که راهم در آنجا هموارتر خواهد بود اما فکر کردن به این موضوع حتی در ذهنم هم نمی گنجد.

دارنده دو مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که چرا از مسئولان نمی خواهید که از شما حمایت کنند، گفت: وقتی آنان از وجود قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی آگاهی دارند دیگر چه نیازیست که ما راه بیفتیم و به آنان این مسئله را بازگو کنیم آنان خود باید اشتیاق نشان دهند، کم لطفی سالهای مسئولان همچنین سبب شده تا ما نتوانیم حتی یک اسپانسر هم داشته باشیم چون این گونه کارها به رایزنی مسئولان نیاز دارد که متاسفانه تاکنون رخ نداده است.


۱۳۹۳/۲/۲ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن