تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ایجاد نکردن اشتغال جدید شاغلان فعلی را بیکار نکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: با ایجاد نکردن اشتغال جدید شاغلان فعلی را بیکار نکنیم خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت:اگر ما اشتغال جدید ایجاد نمی کنیم لااقل شاغلان فعلی را بیکار نکنیم.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲ ارديبهشت ساعت 09:42



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا:استاندار فارس با انتقاد از برخی برخوردها با سرمایه گذاران و سرمایه گذاری ، گفت: طرفدار سرمایه و سرمایه گذار پاك هستیم و مدیریت اجرایی استان فارس ایجاد ساختمان ها بلند مرتبه و ایجاد جاذبه های فرهنگی ، گردشگری، اقتصادی و... را با مقدسات مغایر نمی داند.

استاندار فارس با انتقاد از برخی برخوردها با سرمایه گذاران و سرمایه گذاری ، گفت: طرفدار سرمایه و سرمایه گذار پاك هستیم و مدیریت اجرایی استان فارس ایجاد ساختمان ها بلند مرتبه و ایجاد جاذبه های فرهنگی ، گردشگری، اقتصادی و... را با مقدسات مغایر نمی داند.

محمد احمدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بررسی دقیق و مو شكافانه روند سرمایه گذاری در استان و شهر شیراز را مورد تاكید قرار داد  و اظهار داشت : باید هوشمندانه، دردمندانه و عاقلانه برای توسعه شهر در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و.... تلاش كنیم اما اگر شائبه کوچکی در پروژه ای وجود داشته باشد هرگز از آن حمایت نمی كنیم.

رییس شورای برنامه ریزی استان فارس ادامه داد :  طرفدار حرکت های نامشروع، پشت پرده و مبهم نبوده و نیستیم، اگر کسی هم فکر می کند درکار ما خدشه و خطا وجود دارد، باب امر به معروف و نهی از منکر بسته نیست.

 وی موضوع اقتصاد رانتی را یكی از موضوعات مورد نقد دولت تدبیر و امید عنوان كرد و افزود : نمونه سرمایه گذاری ناپاك و رانتی پرونده ای باچندین میلیارد تومان پول سرگردان دولت می باشد كه فردی از طریق ارتباط با افراد خاصی از محل فروش نفت كشورمان رانت چندین میلیارد دلاری ایجاد می كند و اكنون نیز مشخص نیست با چه قانون و دستور العملی این شرایط ایجاد شده است.

احمدی با بیان اینکه ساخت ساختمان های بلند منافاتی با اسلام و دین نداشته و ندارد، تصریح كرد: دینی كه برای مردم كشور خود عزت به ارمغان نیاورد كارآمد نیست و در مبانی دینی اسلام همواره بر لزوم توجه به مباحث اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... تاكید شده است اما اگر قرار باشد بنشینیم و برای چرخاندن چرخ های توسعه كشور كاری نكنیم این عملكردمان با دین ما منافات خواهد داشت.

 وی  بیان داشت : با پرداختن به مسایل تئوریك نمی توان برای مردم بزرگی و عزت به ارمغان آورد بلكه باید پا به عرصه عمل گذاشت.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد : ایجاد ساختمان های بلند مرتبه كه از شناسه های شهر های برزگ و توسعه یافته امروزی است  و سرمایه گذاری توسط افراد ثروتمند انجام می شود، هیچ سرمایه گذاری هم نیست که به دنبال سود نباشد اما در این  راه قطعا از سرمایه گذاری پاك حمایت می كنیم.

وی با تصریح اینکه بسیاری از صنایع در استان فارس و شیراز دچار مشکل است، عناون كرد: برای من مهم کسانی هستند که در این صنایع شاغل هستند و نباید بیکار شوند؛ اگر ما اشتغال جدید ایجاد نمی کنیم لااقل شاغلان فعلی را بیکار نکنیم.

استاندار فارس وضعیت استان را به لحاظ اشتغال مطلوب ندانست و گفت: احساسات پاک دانشجویان و همه آنانی که نگران هستند را درک می کنیم اما وقتی کاری شفاف است، هم به لحاظ حقوقی، هم فنی و تمام بررسی های لازم به عمل آمده است با بهانه جویی مکرر که مانعی از مقابل عدم توسعه و سرمایه گذاری در شهر برداشته نمی شود.

احمدی با بیان اینکه به دنبال مجمع خیرین اشتغال هستیم، اظهار داشت : نباید اجازه داد شهر دچار تهدید و مردم دچار افسردگی شوند.

وی افزود :  از ابتدای حضور عهد کرده ام که به مردم خدمت کنم و بر سرارزشها بمانم، اما اشتغال و بیکاری مشکل بزرگ استان فارس و شیراز است.

رییس شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس تصریح کرد: رونق گردشگری یعنی حل مشکل بیکاری و  گردشگر خارجی به معنای ارزآوری و انتقال فرهنگ اسلامی و ایرانی است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن