تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان اهدا کننده خون ضريب سلامتي خون را افزايش مي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۸:۱۹ق.ظ)
مدير عامل سازمان انتقال خون: زنان اهدا کننده خون ضريب سلامتي خون را افزايش مي دهند مديرعامل سازمان انتقال خون گفت: حس نوع دوستي، احساس مسووليت، پاسخ گويي صادقانه به پرسش ها ، وسواس و رعايت بيشتر نكات ايمني و بهداشتي در بانوان بيش از ساير اهدا کنندگان خون است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، دکتر پورفتح اله در مراسم تجليل از بانوان اهدا کننده خون که به مناسبت روز زن در اين پايگاه برگزار شد، ترويج اهداي خون در ميان بانوان را مايۀ افزايش ضريب سلامتي خون دانست و گفت: اميدواريم با برنامه ريزي‌هاي دقيق ونظارت و پيگيريهاي لازم بتوانيم ميزان مشاركت بانوان را در زمينه ي اهداي خون افزايش دهيم.
در اين مراسم تعدادي از زنان اهدا کننده مستمر که 17 تا 60 بار خون اهدا کرده بودند مورد تقدير قرار گرفتند و از خبرنگاراني که ضمن همکاري خبري با انتقال خون تهران اهدا کننده خون نيز بودند، تجليل به عمل آمد.
مدير عامل سازمان انتقال خون در اين مراسم گفت: با توجه به تغييراتي که در چند دهه اخير شاهد آن بوده ايم، در صدد هستيم شيوه جذب اهدا کنندگان را متحول کنيم و به خاطر تغيير در شيوه هاي دعوت به اهداي خون و انگيزه‌هاي اهدا کنندگان با توجه به اين كه در آستانه 40 سالگي تأسيس سازمان انتقال خون ايران قرار داريم، سعي داريم دعوت به اهداي خون را از روال معمولي و از ديدگاه احساسي خارج كنيم تا با فرهنگ سازي زير بنايي بتوانيم نگرش مردم را نسبت به اهداي خون مستمر ترغيب کنيم.
دکتر پور فتح اله افزود: نگرش و انديشه اهدا کنندگاني که درجامعه طي اين 40 سال به اهداي خون داوطلبانه پاسخ مثبت داده اند به عنوان يک الگوي رفتاري زيبا و مسوولانه بايد سرمشق قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن