تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات آشتی ˈحماسˈ و ˈسافˈ در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مذاکرات آشتی ˈحماسˈ و ˈسافˈ در غزه تهران – ایرنا – ˈموسی ابومرزوقˈ مقام بلندپایه جنبش اسلامی فلسطین ˈحماسˈ روز دوشنبه برای از سرگیری تلاش های تازه برای برقراری آشتی میان حماس و سازمان آزادیبخش فلسطین ˈسافˈ از قاهره وارد منطقه نوار غزه شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از شهر غزه در سرزمین های فلسطینی، ابومرزوق مسوول امور خارجی دفتر سیاسی حماس از طریق گذرگاه مرزی ˈرفحˈ وارد نوار ساحلی غزه شد.
به گفته اعضای سازمان آزادیبخش فلسطین ˈسافˈ، هیاتی از این سازمان به ریاست ˈمحمود عباسˈ رییس تشکیلات خودگردان فلسطین که گروه ˈفتحˈ در آن اکثریت دارد ،نیز قرار است روز سه شنبه برای برگزاری مذاکرات آشتی با حماس، از کرانه باختری وارد غزه شود.
ˈمصطفی برغوثیˈ نماینده مجلس فلسطین به خبرگزاری فرانسه گفت: دو طرف در باره تشکیل دولت وحدت ملی، برگزاری انتخابات و چند مساله دیگر گفت وگو خواهند کرد.
در همین حال وزارت کشور منطقه نوار غزه اعلام کرد: 10 عضو گروه ˈفتحˈ که به جرم برهم زدن نظم همگانی در غزه زندانی شده بودند، روز دوشنبه برای نشان دادن حسن نیت و حمایت از تلاش ها برای مصالحه ملی فلسطینیان از زندان آزاد شدند.
همچنین دفتر ˈاسماعیل هنیهˈ نخست وزیر حماس در غزه اعلام کرد: ابومرزوق بلافاصله پس از ورود به این باریکه ساحلی با هنیه ملاقات کرد.
تشدید تنش های دیرینه میان ˈحماس ˈو گروه ˈفتحˈ در جریان درگیری های یک هفته ای سال 2007، موجب تفکیک سرزمین های فلسطینی به دو بخش تحت تسلط حماس در غزه و ساف در کرانه باختری شد.
مترجمام**1486**5981
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن