تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815729823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار تخلفات مالی باشگاه شاهین بوشهر درست است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اخبار تخلفات مالی باشگاه شاهین بوشهر درست است؟
اخبار رسیده حاکی از این است، یکی از وام‌‎هایی که به نام باشگاه شاهین بوشهر گرفته شده، یک وام ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۲ ریالی از بانک صادرات است که هیچ‌ گاه برای مصارف باشگاه هزینه نشده و صرف مسائل شخصی مسئولان بلندپایه این تیم شده و هیچ گونه تلاشی برای بازپرداخت آن هم صورت نگرفته است.
کد خبر: ۳۹۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ - 21 April 2014



اخبار تخلفات مالی باشگاه شاهین بوشهر درست است؟
تیم فوتبال شاهین بوشهر که در اواخر دهه هشتاد در لیگ بر‌تر فوتبال ایران حضور داشت و پایش حتی به فینال جام‌حذفی هم رسیده بود، پس از سقوط به لیگ یک، یکراست به لیگ دو سقوط کرد تا وضعیت نه ‌چندان خوب این تیم، موجب شود، ‌صدای اعتراض هواداران این تیم قدیمی بلند گردد؛ اما تنها نتایج ضعیف این تیم نیست که سر و صدا به ‌پا کرده، بلکه مسائل مالی آن نیز به تازگی‌ جنجال آفرین شده است.

به گزارش «تابناک»، ۶۴ سال از تشکیل تیم قدیمی شاهین بوشهر می‌گذرد و این تیم هم مانند دیگر تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار ایران، وضعیت چندان خوبی ندارد. آن‌ها که روزرگاری پرسپولیس را با چهار گل در بوشهر بدرقه کرده ‌و استقلال را در جام‌حذفی ناکام گذاشته بودند، پس از سه فصل حضور خوب در لیگ بر‌تر در فصل‌ ۱۳۹۱ ـ‌ ۹۲ به لیگ یک سقوط کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که علیرضا نعمتی در دی‌ماه سال ۹۱ با رأی قطعی دادگاه بوشهر، مالک صد در صد سهام باشگاه شاهین بوشهر شده بود و اندکی بعد، شاهین راهی لیگ یک شد. روند نزولی این تیم با شیب تندی ادامه یافت و آن‌ها پس از یک فصل حضور در لیگ یک راهی لیگ دو شدند.

بنا بر این گزارش، محو‌ تیم قدیمی و پر‌طرفدار بوشهری از سطح یک اخبار ورزشی ایران در سال‌های اخیر، نشان می‌دهد که وضعیت این تیم چندان خوشایند نیست و همین‌ موجب شده تا هوادارا‌نش به هیچ وجه از این تیم و مدیریت آن راضی نباشد.

تابستان سال گذشته بود که هواداران این تیم در اعتراض به مدیریت نعمتی در ورزشگاه این تیم تجمع کردند. آن‌ها در چند وقت اخیر به هر طریقی نارضایتی خود را از وضعیت این تیم و جایگاه نامناسبش نشان داده‌اند.

این مسأله موجب شده تا مسئولان محلی نیز نسبت به سرنوشت این تیم حساس شوند و پیشنهاد واگذاری این تیم را به نعمتی بدهند. اختلافات مالی و بدهی‌های بالای این تیم، موجب شد تا این اتفاق تا کنون رخ ندهد و شاهینی‌ها همچنان ‌بلاتکیف‌ بمانند.

در این میان اما اخباری به دست ما رسیده که نشان از تخلفات مالی در این باشگاه دارد که در صورت درستی، پرده کوچکی از علت تیره‌روزی‌های این باشگاه واقعیت می‌یابد.

اخبار رسیده حاکی از این است، یکی از وام‌‎هایی که به نام باشگاه شاهین بوشهر گرفته شده، یک وام ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰، ۲ ریالی از بانک صادرات است که هیچ‌‌گاه برای مصارف باشگاه هزینه نشده و صرف مسائل شخصی مسئولان بلندپایه این تیم شده و هیچ گونه تلاشی برای بازپرداخت آن هم صورت نگرفته است.

این مسأله حتی موجب شده که پرونده‌ای برای این ماجرا در شعبه پنج حقوقی دادگاه بوشهر تشکیل شود و به‌رغم رسیدگی به این پرونده با اعمال نفوذ متخلفان تا کنون هیچ رأیی برای این پرونده صادر نشده است.

با این حال، پس از پافشاری بانک تنها حساب‌های افراد ذی‌نفع در این ماجرا بسته ‌و یکی از متخلفان هم تا کنون به دلیل ‌پرداخت نکردن دیون از دریافت روادید محروم شده است.

با این حال، هنوز سرانجام این پرونده مشخص نیست؛ شاید مشخص شدن سرانجام این پرونده بتواند کمکی به آشکار گشتن علت سقوط و افول شاهین بوشهر در فوتبال ایران ‌بکند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن