تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814196459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادرسانی اورژانس البرز به 4538 بیمار در ماه فروردین/ تاکید بر فراگیری آموزش کمک های اولیه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز سلیمی به مهر خبر داد:
امدادرسانی اورژانس البرز به 4538 بیمار در ماه فروردین/ تاکید بر فراگیری آموزش کمک های اولیه
کرج – خبرگزاری مهر: رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: در فروردین ماه سال جاری عوامل اورژانس البرز با انجام ماموریت های متعدد به چهار هزار و 536 بیمار امداد رسانی کرده اند.



کوروش سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اورژانس البرز در ماه نخست سال جاری چهار هزار و 391 ماموریت داشته است که از این تعداد سه هزار و 781 مورد ماموریت دورن شهری و 459 مورد ماموریت برون شهری بوده است و امداد رسانی به چهار هزار و 538 بیمار را در پی داشته است. وی ادامه داد: از تعداد ماموریت های انجام شده در این مدت 791 مورد تصادفی و سه هزار و 600 مورد غیر تصادفی بوده و خوشبختانه عوامل اورژانس در یکی از ماموریت های خود یک مورد CPR (احیای قلبی – ریوی) موفق را انجام داده اند. رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز در خصوص برنامه های اورژانس برای هفته سلامت با شعار "یک عمر سلامت با خود مراقبتی" اعلام کرد: آموزش همگانی برای بخش های مختلف، آموزش کمک های اولیه به بسیجیان در رزمایشی مشترک با سپاه استان، استقرار نیروهای اورژانس در نماز عبادی سیاسی جمعه و کنترل رایگان فشار خون و قند خون نماز گزاران و اطلاع رسانی نکات مهم در این خصوص از طریق سامانه اطلاع رسانی از جمله این برنامه ها است. سلیمی در توصیه به مردم تاکید کرد: لازم است در هر خانواده حداقل یک فرد آموزش کمک های اولیه را فرا گرفته باشد و خانواده ها باید توجه داشته باشند برای کنترل شرایط در مواقع خاص تا رسیدن اورژانس باید یک کیف کمک های اولیه در منزل و خودروهای خود داشته باشند. وی افزود: اورژانس البرز آمادگی ارائه آموزش های لازم را به صورت رایگان به تمامی قشرهای جامعه دارد و نهادها و سازمان ها می توانند با اعلام آمادگی زمینه آموزش کارکنان خود را فراهم آورند. رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز همچنین گفت: فرهنگسراها نیز با اعلام آمادگی خود می توانند زمینه آموزش های ضروری در حوزه های مختلف را برای مردم با هماهنگی بین شهرداری و اورژانس فراهم آورند. سلیمی در پایان اظهار داشت: سال گذشته اورژانس البرز در طرحی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) دو دوره کلاس آموزشی برای خانواده های تحت پوشش برگزار کرد و امسال نیز آمادگی برگزاری این دوره ها را دارد.  


۱۳۹۳/۲/۱ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن