تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج‌: ماليات هر بازيکن بر عهده خودش است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاج‌: ماليات هر بازيکن بر عهده خودش است
رئيس سازمان ليگ گفت: ماليات هر بازيکن بر عهده خودش است و اگر پرداخت نکند ممنوع‌الخروج خواهد شد.

مهدي تاج در جمع خبرنگاران در خصوص انعقاد قرارداد واگذاري انحصاري تبليغات محيطي اظهار داشت: قرارداد خوبي را امضا کرديم. به نظرم رقم 160 ميليارد هم عدد واقعي اين موضوع نيست و پول بيشتري در اين زمينه وجود دارد اما اين مسئله هم خوب است باعث مي‌شود که پولي که در دست ديگران است، در زمينه فوتبال هزينه شود و در صدد هستيم تا حق بخش تلويزيوني و تبليغات روي پيراهن را اصولي‌تر کنيم و ديگر نيازي به پول ساير جاها نباشد.

به گزارش فارس، رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه چه تضميني براي وجود اين قرارداد تا پايان در نظر گرفته شده و آيا ممکن است اين مسئله مانند اسپانسر تيم ملي شود، گفت: ما شرايط مزايده را به طور کامل شرح داديم. مزايده را انجام داديم تا شرکت‌هايي که واقعا به اين مسائل پايبند هستند بيايند و آنها را مورد ارزيابي قرار داديم و در پايان به اين مسئله رسيديم. سازمان ليگ تاکنون کاري نکرده که بخواهد در آن بماند.

وي در مورد اينکه مبلغ قرارداد بالاست واين گمانه‌زني وجود داردکه پايبندي به اين قرارداد وجود نداشته باشد، تصريح کرد: ما ضمانت بسيار قوي در اين زمينه گرفته‌ايم. در همين ابتدا 24 ميليارد نقد دريافت کرديم و فکر نمي‌کنم شرکتي 24 ميليارد بدهد و بعد از آن ساير موارد را رعايت نکند. ضمانت بانکي هم از آنها گرفته‌ايم و آنها با تبليغات و مسائل ديگر بيگانه نيستند.

تاج در خصوص برقراري ارتباط بين دو بازي ميلياردرها و ماليات تاکيد کرد: هر کسي که درآمد خود را دارد بايد مالياتش را پرداخت کند اين موضوع بايد شفاف صورت بگيرد. باشگاه‌ها هم در اين زمينه دخيل نيستند از امسال پاي اين موضوع ايستاده‌ايم و ماليات هر بازيکن بر عهده خودش است. اگر بازيکني مالياتش را پرداخت نکند ممنوع‌الخروج خواهد شد و هيچ کس هم حق ندارد اين مسئله را حل کند. نه سازمان ليگ به اين امر ورود خواهد کرد و نه باشگاه‌ها مي‌توانند وارد شوند.

وي در مورد اينکه آيا براي هفته آينده سقف قرارداد در نظر گرفته خواهد شد، گفت: سقف قرارداد نداريم اما سقف بودجه براي باشگاه‌ها تعيين خواهيم کرد. سقف قرارداد در ايران جواب نداد و باعث شد يکسري دروغگويي‌هايي به وجود آيد. در همه جاي دنيا سقف بودجه وجود دارد و ما اين مسئله را سال آينده برقرار خواهيم کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/02/01 13:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن