تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر آموزشگاه حاج آقا معتمدی خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر آموزشگاه حاج آقا معتمدی خمین خبرگزاری پانا: مدیر آموزشگاه دخترانه حاج آقا معتمدی شهرستان خمین گفت: 45 نفر از دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی امروز رسیدن به سن تکلیف خود را جشن می گیرند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 12:25



بهرامی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، افزود: دین شناسى پایه اساسى زندگى درست و خداپسندانه است و هر شخصی باید مسائل اعتقادى را بداند. وی با اشاره به اینکه جشن تکلیف در واقع جشن آغاز عبادت و بندگی خداوند است ادامه داد: اجرای سرود، برپایی نماز جماعت و خواندن پیمان نامه از برنامه های تدارک دیده شده برای روز جشن تکلیف دانش آموزان است. مدیر آموزشگاه دخترانه حاج آقا معتمدی شهرستان خمین همچنین با اشاره آغاز هفته سلامت اظهار داشت: برنامه های این هفته از امروز با ارائه پیام های بهداشتی به دانش آموزان آغاز می شود. بهرامی هدف از اجرای برنامه های هفته سلامت را ترویج مصرف غذای سالم و به تبع آن جسم سالم دانست و بیان کرد: از بین بردن مصرف غلط و بی رویه مواد غذایی ناسالم در بین دانش آموزان به منظور داشتن روح و بدن سالم در بین آنها از دیگر اهداف برنامه های این هفته محسوب می شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن