تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع خیرین ازدواج شهرستانهای استان البرز تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز: مجمع خیرین ازدواج شهرستانهای استان البرز تشکیل می شود خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان از تشکیل مجمع خیرین ازدواج شهرستانهای استان البرز با هدف اجرای قوانین فرادستی به منظور تسهیل در ازدواج جوانان و با نگاه آموزش محور و ایجاد فرهنگ مشاوره در بین زوجین خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 22:39



                      به گزارش خبرگزاری پانا؛رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام این خبر ؛ افزود: هدف از این موضوع، اجرای قوانین فرادستی به منظور تسهیل در ازدواج جوانان با نگاه آموزش محور و ایجاد فرهنگ مشاوره در بین زوجین است که امیدواریم با تشکیل مجمع خیرین ازدواج ه چه سریعتر به این مهم دست یابیم.

وی گفت: خیرین امر ازدواج به دلیل ظرفیت و توانایی بالایی که در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... خواهند داشت، می توانند با یک عزم ملی و جهادی در حل بسیاری از مشکلات جوانان نقش مثبت و تاثیر گذاری را ایفا کنند.

رضا گل محمدی اظهارداشت: از مهمترین وظایف این مجامع میتوان به ایجاد زمینه برای یک انتخاب صحیح، فراهم نمودن حداقل ها در مناطق محروم و در بین اقشار آسیب پذیر، آموزش مسائل و مهارتهای ویژه همسران قبل و بعد از ازدواج اشاره نمود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه موضوعات مرتبط با حوزه جوانان یک مسئله کاملا فرابخشی است پس باید با پرهیز از جزیره ای عمل نمودن دستگاههای متولی از توانمندی و ظرفیت خیرین نیز به نحو شایسته ای استفاده کنیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن