تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798507229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: هواداران خيلي از مشکلات را نمي‌دانند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: هواداران خيلي از مشکلات را نمي‌دانند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران خيلي از مشکلات را نمي‌دانند؛ اما امسال سخت‌ترين سال زندگي ورزشي‌ام بود.

علي دايي پس از پايان رقابت‌هاي ليگ برتر و در شرايطي که دخترش نورا با سر و صداهايش چندين بار مصاحبه ما را نيمه کاره گذاشت در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس به سوالات پاسخ داد.

علي دايي در اين گفت‌وگو تمايلي به بازگو کردن دقيق مشکلاتي که تيم پرسپوليس در فصل جاري با آن مواجه بود نداشت و به کلي‌گويي بسنده کرد. دايي البته نگاه مثبتي به قهرماني فولاد داشته و سعي داشت نيمه پر ليوان را ببيند. او خوشحال است که با سياست کاهش هزينه‌ها و جوانگرايي تيم پرسپوليس را روانه مسابقات کرد و البته تاکيد دارد که اين تيم در فصلي که گذشت يک روز آرامش نداشته است.

علي دايي با صراحت مي‌گويد هواداران و حتي رسانه‌ها در جريان برخي از مشکلات فصل گذشته پرسپوليس قرار نگرفته‌اند. ما در بسياري مقاطع سعي کرديم سکوت کنيم و مشکلات را در درون حل کرده و آن را به رسانه‌ها نکشانيم.

علي دايي برنامه فصل آينده خود را طرح‌ريزي کرده و آن را به سرپرست تيم اعلام داشته است. دايي اميدوار است به آينده و سعي مي‌کند زياد وارد جزئيات و مشکلات پرسپوليس در فصل گذشته نشود. مشکلاتي که البته قبل از شروع فصل آغاز شد و در طول فصل هم ادامه داشت.

به طور کلي کيفيت فني سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر را نسبت به فصل گذشته چطور ديديد؟

معتقدم به جز يکي دو تيم مابقي تيم‌ها کيفيت خوب و بالايي داشتند، همين که تکليف قهرماني و سقوط تيم‌ها تا هفته پاياني مشخص نبود نشان دهنده رقابت نزديک تيم‌ها با يکديگر بود. شما ديديد که در هفته پاياني پنج تيم براي قهرماني مي جنگيدند. اين اتفاق جالب و خوبي است و نشان دهنده کيفيت بالاي بازي ها و رقابت نزديک تيم ها با هم. همين نکته کافي است که بگوييم از نظر فني و کيفي رقابت‌هاي ليگ نسبت به سال هاي گذشته وضعيت بهتري داشته است.

به هفته آخر اشاره کرديد و مهم‌ترين نکته آن فوتبال پاکي بود که تيم‌ها و بازيکنان به نمايش گذاشتند.

خوب اين هم يکي از نکات مثبت و بارز رقابت ها بود. در هفته پاياني برخي تيم‌ها نه براي ماندن در ليگ مي‌جنگيدند و نه براي قهرماني يا کسب سهميه اما ديديد که اين تيم‌ها آمدند و با انگيزه بالا بازي کردند. همه جاي دنيا همين است اما اينکه مربيان و بازيکنان فوتبال ما تا اين حد سعي کردند فوتبال پاک را به نمايش بگذارند خودش يک ويژگي مثبت است و بايد آن را به فال نيک گرفت. بنده شخصاً ممنونم که در هفته‌هاي پاياني تيم هاي ليگ برتر آمدند و فوتبال پاک و جوانمردانه‌اي را به نمايش گذاشتند و تيم پرسپوليس نيز از اين اتفاق خوب بهره برد.

اما قبول داريد که به اين اتفاق مهم آن گونه که بايد و شايد پرداخته نشد؟

مطمئناً همين طور است. خيلي‌ها در اين باره سکوت کردند و اظهار نظري نداشتند. ما عادت کرديم که درباره زشتي‌ها و نيمه خالي ليوان حرف بزنيم، صحبت کنيم و اينها را به نمايش بگذاريم اما کارهاي قشنگي مثل اين موضوع را اهميت نداده و روي آن مانور نمي کنيم. اين يکي از ضعف‌هاي فوتبال ماست. اول خودم را مي‌گويم و بعد ديگران را، ما بايد به نيمه پر ليوان و اتفاقات خوب هم تا آن جايي که ظرفيت آن وجود دارد بپردازيم. اين الگوي تشويقي و نگاه مثبت قطعاً سازنده خواهد بود و تاثيرگذار براي رخ دادن اتفاقات خوب بعدي.

از نظر برگزاري مسابقات و برنامه ريزي سازمان ليگ رقابت هاي سيزدهمين دوره ليگ برتر را چطور ديديد؟

به نظرم نسبت به سال‌هاي گذشته خيلي بهتر بود. سازماندهي خوبي شده بود، آدم بايد واقعيت‌ها را بگويد. در عين حال معتقدم ما توانايي آن را داريم که بهتر از اين هم مسابقات را برگزار کنيم. در نظر گرفتن برنامه‌هاي مدون و تقويمي که مدام جابجا نشود و برنامه رقابت‌ها چند هفته به چند هفته اعلام نشود موضوع مهمي است که اميدوارم در سايه تلاش مسئولان برنامه‌ريز و تعامل با تيم ملي و باشگاه‌هاي حاضر در رقابت‌هاي ليگ آسيا شاهد آن باشيم. در مجموع بايد از مسئولان سازمان ليگ و تلاش‌هايي که داشتند تقدير و تشکر کرد.

درباره تيم‌هايي که به دسته پايين تر سقوط کردند و رقابت فشرده‌اي که براي ماندن در ليگ وجود داشت چه ديدگاهي داريد؟

من متاسفانه بازي‌هاي تيم نفت مسجدسليمان را نديدم اما چه کسي هست که نداند هواداران و مردم اين شهر علاقه بسيار زيادي به فوتبال دارند و به طور حتم صعود اين تيم به ليگ برتر موجب خوشحالي و نشاط مردم اين شهر شده است. بنده صميمانه به هواداران فوتبال دوست مسجدسليمان تبريک مي‌گويم. همچنين به مديران و مربيان و بازيکنان اين تيم. اميدوارم آنها که به ليگ برتر صعود کرده‌اند بتوانند با برنامه ريزي خوب وارد مسابقات شده و موفق شوند. پرتماشاگر بودن چنين تيم هايي هيجان ليگ را بيشتر مي کند و يک اتفاق بسيار خوب است که بايد با نگاه مثبت به آن نگاه کرد. اميدوارم مسئولان اين تيم و اين شهر همت کنند و تيم خوبي را تدارک ببينند تا چنين تيم‌هاي پرتماشاگري دوام و بقاي بيشتري در ليگ برتر داشته باشند. البته بايد بگويم نسبت به تيم پديده مشهد شناخت دارم، به دست اندرکاران اين باشگاه و تيم و فوتبال دوستان مشهدي هم تبريک مي گويم. آنها برنامه‌ريزي خوبي داشتند و توانستند صعود قاطعانه‌اي به ليگ برتر داشته باشند. فکر مي‌کنم اين تيم از نظر امکانات و پشتيباني مالي وضعيت خوبي داشته باشد و اين خود يک ويژگي مثبت است. از طرفي شهر بزرگ  و مذهبي مشهد مقدس که همواره در فوتبال ما تاثيرگذار بوده يک نماينده به طور حتم در ليگ برتر خواهد داشت. از اين سو از سقوط تيم داماش متاسف شدم، يک تيم پرتماشاگر از ليگ برتر رفت. متاسفانه اين تيم و اين باشگاه از سال قبل درگير مشکلات مالي عديده‌اي شده بود و همين مشکلات کار خودش را کرد. آنها مقاومت کردند و با نداري‌ها و بحران‌ها ساختند اما طبيعي بود که يک جاي کار شاهد اثرگذاري اين مشکلات خواهيم بود و سقوط چنين تيمي طبيعي بود. به نظرم مسئولان اين باشگاه خيلي هنر کردند که اين تيم فصل گذشته حفظ شد. همچنين باعث تاسف است که باشگاهي با امکانات مثل مس کرمان با اين همه علاقه‌مندي که در اين شهر مي‌ديديم به دسته پايين تر رفت. واقعا حيف بود، آنها هم امکانات داشتند هم تماشاگر و جاي خالي استان کرمان در ليگ برتر احساس خواهد شد.

درباره قهرماني تيم فولاد خوزستان چه نظري داريد؟

به حسين آقاي فرکي و مسئولان اين باشگاه و همچنين بازيکنان آن تبريک مي‌گويم. آنها يک باشگاه سازمان يافته و برنامه محور هستند و برهمين اساس توانستند بار ديگر به مقام قهرماني دست پيدا کنند. آقاي فرکي که مربي و بزرگ‌تر بنده بودند توانستند از نظر فني و ساختاري تيم خوبي را روانه مسابقات کنند و من به ايشان صميمانه تبريک مي‌گويم.

قبول داريد که هند آرش افشين در بازي مقابل پرسپوليس به تنهايي تاثير ويژه‌اي در قهرماني فولاد داشت؟

مطمئناً آن هند مي‌توانست تکليف قهرماني را عوض کند. من نمي‌خواهم حرفي بزنم تا هزار و يک حرف و حديث درست شود بنابراين با نگاه مثبت به قهرماني فولاد نگاه مي‌کنم و به آنها تبريک مي‌گويم و در مجموع معتقدم آنها برنامه‌ريزي خوبي داشتند.

نگاه مثبت سر جاي خودش اما يک سري اتفاقات هم افتاد. در دو بازي پرسپوليس در ليگ و جام حذفي شعارهاي توهين آميزي داده شد. اشياي متفرقه و بطري در يک بازي به سمت شما پرتاب شد و در بازي ديگر هم به خاطر پرتاب سنگ سر ماساژور پرسپوليس شکست. در يک بازي هم براي داوران چنين اتفاقي افتاد اما امتيازي از  آنها کسر نشد در حالي که از پرسپوليس در ديداري که 85 دقيقه تماشاگران ميهمان توهين مي‌کردند به خاطر 5 دقيقه عکس العمل از پرسپوليس امتياز کسر شد، موضوعاتي که فيلم آنها موجود است.

خوب در همين برگشت ما بعد از بازي آخر در اهواز نيز شيشه اتوبوس ما شکسته شد خوب اين اتفاقاتي که شما مي‌گوييد کاملا واقعيت دارد. چه مي‌توانم بگويم من نيمه پر ليوان را مي‌بينم و به فولادي‌ها تبريک مي‌گويم، نمي‌خواهم حرف ديگري بزنم به هر حال اين‌ها تصميماتي است که مردم خيلي خوب اين مسائل را درک مي‌کنند و خودشان مي‌دانند من نمي‌خواهم چيزي بيشتر از اين بگويم.

رسيديم به پرسپوليس، عملکرد تيم را چطور ارزيابي مي کنيد، به طور کلي راضي هستيد؟

براي ارزيابي عملکرد پرسپوليس ديگران بايد نظر دهند اما نکته مهمي که وجود دارد وجود مشکلات و تاثيرگذاري آن در عملکرد کادر، بازيکنان و همه دست‌اندکاران آن است. قبل از هر چيز مي‌خواهم از همکاري و تلاش دستيارانم، کادر پزشکي، تدارکات و رسانه‌اي، سرپرستي و اجرايي تشکر کنم که خيلي از مشکلات، کاستي و يک فصل پرتنش را سپري کرده و نهايت تلاش و همت خود را به خرج دادند. چه کسي است که نداند ما مشکلات بسيار زيادي داريم. نمي‌خواهم دوباره آنها را بازگو کنم، با وجود اين مشکلات، حواشي، دردسرها و تنش‌هايي که موجب شده بود تيم ما يک روز هم آرامش نداشته باشد فکر مي‌کنم خيلي خوب نتيجه گرفتيم. يادم مي‌آيد وقتي مشغول بستن تيم و جذب بازيکنان بوديم برخي مصاحبه مي‌کردند و مي‌گفتند اين نفرات به درد تيم نمي‌خورند. يادم هست بعضي عنوان مي‌کردند اين بازيکناني که جذب مي‌شوند اسم‌هاي عجيب و غريبي دارند و ما آنها را نمي‌شناسيم و اين ها به درد تيم بزرگي مثل پرسپوليس نمي‌خورند. ما کاهش هزينه بسيار چشم‌گيري داشتيم نسبت به فصل قبل. نيازي نيست که بگويم چه مشکلات و حاشيه‌هايي براي پرسپوليس به وجود آمد. از همان اول فصل و حتي در دوران آماده سازي مشکلات مديريتي گريبا‌ن‌گير تيم شد. خيلي‌ها عليه تيم صحبت کردند، خيلي‌ها به خاطر تغييرات مديريتي وارد گود شده بودند. مدام حرف از تغيير مديرعامل و هيئت مديره بود. ما در کازان بوديم و هنوز فصل شروع نشده بود و قرار بود مديرعامل عوض شود. بعد هيئت مديره عوض شد و در طول فصل مدام صحبت از تغييرات مديريتي بود و اينها به طور اتوماتيک وار تاثيراتي را روي تيم، بازيکنان، کادر و ... مي‌گذاشت. به همين دلايل پرسپوليس آرامش نداشت و حاشيه‌ها يکي پس از ديگري توليد مي‌شد. بخواهيد داستان اتفاقاتي که در پرسپوليس رخ داد را مرور کنيد خودش مي شود يک سناريو و يک گزارش بلند. مشکلات از زماني که داشتيم تيم را مي‌بستيم شروع شد و تا انتها وجود داشت. تمام سعي و تلاش بنده انصافاً و حقيقتاً اين بود که نگذارم اين مشکلات و حواشي به تيم سرايت کند. سعي مي‌کرديم خودمان را مقابل مشکلات قرار دهيم و به نوعي فدا کنيم تا تاثير کمتري روي تيم و بازيکنان داشته باشد. تا جايي که امکان داشت براي کاهش تنش‌ها و اثرگذاري آن روي تيم تلاش کرديم. خيلي سعي کردم فشارها روي من بيايد و به بچه‌ها انعکاس پيدا نکند اما يک سري مشکلات بود که از عهده ما خارج بود. انصافاً بايد بگويم بازيکنان تيم خيلي صبور بودند، خيلي مشکلات را تحمل کردند، خيلي جاها ساختند و با مشکلات کنار آمدند اما هر چيزي حد و حصري دارد.

در مجموع فصل پرتنشي داشتيد؟

من فقط مي‌توانم بگويم که امسال چه در دروان مربي‌گري‌ام و چه در سال‌هايي که فوتبال بازي مي‌کردم سخت‌ترين و پرحادثه‌ترين فصل ورزشي ام بود. خوشبختانه چيزهايي را تجربه کردم که تاکنون تجربه نکرده بودم. اتفاقات عجيب و غريبي رخ داد. به جرات بايد بگويم هواداران هنوز خيلي چيزها را درباره اتفاقات امسال و مشکلات تيم نمي‌دانند، حتي رسانه‌ها هم از برخي اتفاقات و مشکلاتي که براي تيم به وجود مي آمد خبر ندارند. امسال خيلي سعي کردم که از مصاحبه کردن درباره مشکلاتي که داشتيم خودداري کنم. حرف نمي زديم تا به مشکلات دامن زده نشود. سعي مي کرديم آنها را تحمل کنيم و به نوعي با آنها کنار آمده و معضلات را رتق و فتق کنيم و آن را به رسانه ها نکشانيم. خيلي جاها سکوت کرديم و به همين دليل ناگفته‌هاي بسياري وجود دارد. اين نکته را هم بايد بگويم که ما خيلي خوب تمرين کرديم و بيشتر از نود درصد تيم‌ها تمرين داشتيم. تلاش بچه ها خيلي زياد بود و اين تلاش زياد موجب مي شد تا اثرگذاري مشکلات کمتر باشد.

از نظر فني و بستن تيم فکر مي کنيم که امسال خيلي هوشمندانه عمل شد و اکثر نفراتي که جذب تيم شدند بازدهي و کارايي خوبي داشتند؟

ما در فصل نقل و انتقالات سياست هايي داشتيم و براساس آن عمل کرديم. کاهش هزينه‌ها در دستور کار ما بود و اين اتفاق به خوبي رخ داد. در کنار آن سعي کرديم براساس نقاط ضعف به جذب بازيکن بپردازيم. کاهش ميانگين سني تيم و جوانگرايي و ساختن تيمي که بتواند براي سال‌هاي آينده نيز به پرسپوليس کمک کند از جمله مسائلي بود که آن را در نظر داشتيم. خيلي خوشحالم که حالا جوان‌هاي بسيار خوبي دارد که سال ها مي توانند به اين تيم کمک کنند. تازه اين جوان‌ها با بازي کردن در تيم پرطرفداري مثل پرسپوليس عادت کرده‌اند و خو گرفته اند و قطعاً در سال‌هاي آتي مي توانند موفق‌تر عمل کرده و کمک بيشتري به تيم کنند. سياست ما اين بود که با اين جوان‌ها حتي الامکان قرارداد چند ساله ببنديم. ما به آنها اعتماد کرديم و آنها با تلاش و کوشش بسيار به اين اعتماد پاسخ دادند. فکر مي کنم سابقه نداشته باشد که پرسپوليس اين تعداد بازيکن جوان در تيم‌هاي ملي زير 22 سال و جوانان داشته باشد. آن هم جوان‌هايي که در تيم يا فيکس بوده‌اند يا بازيکن جانشين. از اين بابت خيلي خوشحالم.

بله، صادقيان، عاليشاه، مسلمان، خانزاده، غريبي، عابدزاده، کمنداني، کنعاني و ... از جمله جوان‌هايي بودند که در پرسپوليس يا بازيکن فيکس بودند يا ذخيره و به اردوهاي تيم ملي اميد و جوانان دعوت مي‌شدند.

اين بازيکناني که گفتيد اکثرشان با پرسپوليس قرارداد دارند جز يکي دو بازيکن. بسياري از آنها در تيم ما فيکس بودند و شک ندارم که در فصل آينده مي توانند حرف‌هاي بيشتري براي گفتن داشته باشند. سابقه نشان مي‌دهد که پرسپوليس اين تعداد بازيکن ملي پوش در تيم‌هاي پايه نداشته و اين يک اتفاق بسيار خوب است که آينده پرسپوليس را مي‌سازد و تضمين مي‌کند. اين تصميم ما در فصل نقل و انتقالات تصميمي بود که روي آن پافشاري داشتيم و سعي کرديم اين نفرات را هر طور شده جذب کنيم. آنها سهميه ليگ برتر نبودند و اين خودش يک پوئن ديگر بود و اين جوانگرايي در فصلي که گذشت تاثير خودش را نشان داد و به طور حتم در فصل آينده اثرگذاري بيشتري را شاهد خواهيم بود چراکه بازيکنان توانستند به بازي در پرسپوليس عادت کنند.

پيروزي پرسپوليس در بازي با استقلال خوزستان پنجاهمين برد علي دايي با پرسپوليس به عنوان سرمربي بود و شما توانستيد در دو فصل و نيم سرمربي‌گري در اين تيم سه بار سهميه آسيايي بگيريد، آمار بسيار خوبي است.

خدا را شکر مي‌کنم که در سال‌هايي که سرمربي پرسپوليس بودم در سايه حمايت‌هاي همه جانبه هواداران، تلاش بازيکنان و برخي اتفاقات خوب توانستيم سه بار سهميه آسيا بگيريم و دو بار قهرمان جام حذفي شويم. امسال هم مي‌توانستيم قهرمان ليگ شويم اما انصافا خيلي مشکلات مانع از کسب جام شد. بچه‌ها شايستگي آن را داشتند. پرسپوليس باشگاه بزرگ و پرطرفداري است و کار کردن در آن يک افتخار. وقتي در اين تيم مسئوليت داري بايدتمام تلاش خودت را انجام دهي تا انتظارات به حق هواداران را برآورده کني. در اين دو فصل و نيم که سرمربي پرسپوليس بوده ام خوشبختانه از حمايت همه جانبه هواداران برخوردار بوديم. آنها هيچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند و هر وقت که لازم بود با حضور پرشور و حمايت همه جانبه خود به ما کمک کردند. اگر حمايت هواداران نبود اين موفقيت‌ها هرگز به دست نمي آمد. اميدوارم لطف خدا شامل حال ما شود و بتوانيم هر وقت که مسئوليت داريم انتظارات مردم را برآورده کنيم. مي دانم که مشکلات موجود در تيم ربطي به هواداران ندارد و من از اين بابت بايد بگويم ما مديون هواداران هستيم و بايد براي بهترين هواداران بهترين نماينده باشيم.

شما 2 سال ديگر با پرسپوليس قرارداد داريد، برنامه‌هاي کاري‌تان را کي اعلام مي‌کنيد؟

برنامه و تقويم کاري من مشخص است. اين تقويم کاري شامل زمان شروع تمرينات، مکان برگزاري اردوهاي آماده‌سازي، زمان برگزاري بازي‌هاي دوستانه و تدارکاتي و همچنين ليست تيم فصل آينده است. بنده اينها را بلافاصله پس از پايان ليگ آماده کردم و به محض اينکه وضعيت باشگاه مشخص شود و يا از بنده بخواهند اين تقويم کاري و ليست تيم را تقديم خواهم کرد. از اين بابت هيچ مشکلي وجود ندارد و بايد بگويم بنده در تهيه ليست سعي کردم تغييرات زيادي نداشته باشم و اسکلت و استخوان بندي تيم حفظ شود. جابجايي‌هاي ما زياد نخواهد بود، ليست ما آماده است و هر زمان که وضعيت باشگاه مشخص باشد و يا از من بخواهند آن را به باشگاه ارائه مي‌کنم. در حال حاضر نيز اين ليست را به آقاي پنجعلي سرپرست تيم داده‌ام و مشکلي از اين بابت وجود ندارد. بايد بگويم ما فصل گذشته در زمان خوبي تمرينات را شروع کرديم و دوران آماده‌سازي بسيار خوبي را سپري کرديم. پرسپوليس يکي از تيم‌هايي بود که زودتر از ساير تيم ها تمرينات آماده سازي‌اش را شروع کرد. اميدوارم امسال نيز همين طور باشد و ما بتوانيم در زماني که پيش بيني کرده ايم ضمن جذب بازيکنان تمرينات خود را با حداکثر بازيکنان آغاز کنيم. هرچند که به خاطر حضور ملي‌پوشان در اردوي تيم ملي اين نفرات به هنگام شروع تمرينات آماده‌سازي در کنار ما نخواهند بود. البته درباره ليست بازيکنان از آنجايي که هنوز به طور دقيق و رسمي به باشگاه ها اعلام نشده که در فصل آينده از چه تعداد بازيکن بزرگسال و چه تعداد بازيکن زير 23 سال و جوانان مي توانند استفاده کنند ليستي که آماده کرده‌ام ممکن است تغييراتي در پي داشته باشد. در مجموع ما منتظر اعلام باشگاه، مشخص شدن وضعيت باشگاه براي فصل بعد و همچنين آيين نامه جديد نقل و انتقالات و چگونگي جذب بازيکنان بزرگسال و غيربزرگسال هستيم تا کارمان را شروع کنيم. بنده نيز از آنجايي که قرارداد دارم برحسب وظيفه اين ليست و برنامه کاري را آماده کردم و منتظر تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌ها هستم تا در صورتي که مشکلي وجود نداشت کارمان را شروع کنيم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/31 20:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن