تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820099431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس با انجمن های صنفی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس با انجمن های صنفی برگزار شد تهران-ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با انجمن ها و نهادهای فعال بخش خصوصی خبر داد و گفت: دراین نشست نمایندگان این انجمن ها ضمن بیان چالش های پیش روی واحدهای تولیدی و خدماتی راهکارهای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را ارائه کردند.


ˈعباس فلاحی باباجانˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا،اظهار داشت: این نشست در راستای منویات مقام معظم رهبری با موضوع اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال 1393 تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار شد و نمایندگان این انجمن ها به بیان دغدغه های خود پرداختند.
وی با بیان اینکه حدود 60نفر از فعالان اقتصادی در این نشست حضور یافتند،ادامه داد:مقرر شد این نشست ها ادامه یابد و کارگروهی با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و انجمن ها تشکیل شود.
این عضو کمیسیون عمران افزود: نمایندگان بخش های نفت و گاز، شقوق مختلف حمل و نقل اعم از هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی ،شرکت های ساختمانی، انبوه سازان، آزمایشگاه های مکانیک خاک، تاکسیرانی و اتوبوسرانی از جمله افرادی بودند که در این نشست حضور یافتند.
سیام(4)**2021**1449
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن