تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم از فضائل، کمالات و خدمات بانوان ارج نهادن به تمامی زیبایی های انسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان جعفرزاده:
تکریم از فضائل، کمالات و خدمات بانوان ارج نهادن به تمامی زیبایی های انسانی است
رشت – خبرگزاری مهر: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم از فضائل، کمالات و خدمات مستمر بانوان ارج نهادن به تمامی زیبایی های انسانی است.



به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جعفرزاده عصر یکشنبه در جمع بانوان ضمن تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) و  و حضرت امام خمینی (ره) افزود:  زنان جامعه از مخاطرات، ناامنی ها و آسیب های اجتماعی و اخلاقی متعددی که امروزه گریبان گیر زنان غربی و اروپایی شده است مصون هستند و همچنان نقش موثر خود در خانواده را حفظ و به ارزش انسانی و اجتماعی خود ثبات و استمرار بخشیده اند. وی اظهارداشت: زن در جامعه اسلامی و فرهنگ ملی  مظهر قداست و پاکی و موجب خیر و برکت شناخته شده و از ارزش و احترام فوق العاده ای برخوردار است. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک ارزش و اعتبار فوق العاده ای که امروزه نصیب زنان جامعه اسلامی شده است و شان و موقعیت ویژه ای که بانوان کشور در اذهان و افکار عمومی جهانیان پیدا کرده اند مرهون زحمات و تلاش های صادقانه امام خمینی (ره) است. وی افزود: امام راحل با برهم زدن نظام سلطه شاهنشاهی و درانداختن طرحی نو بر پایه تعالیم و ارزش های والای اسلامی به زنان و جوانان این مرز و بوم، حیات و نشاط دوباره بخشید. جعفرزاده اظهارداشت: هویت زن هویت جامعه است و ارزش نهادن به زن و تکریم فضائل، کمالات و خدمات مستمر بانوان در واقع ارزش گذاشتن به همه جامعه و ارج نهادن به تمامی زیبایی های انسانی است. وی اذعان داشت: خداوند سبحان حیا را در نهاد انسان به ودیعت نهاد و لباس و پوشاک را در کنار دیگر نعمت های بیکرانش به بشر ارزانی داشت تا گوهر هستی زن در صدف پوشش، مصون بماند و جامعه از فرو افتادن به گرداب فساد و تباهی نجات یابد. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: رعایت حجاب و پوشش زن در برابر مردان بیگانه یکی از ضروریات دین مبین اسلام است.


۱۳۹۳/۱/۳۱ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن