تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814951485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبک زندگی فاطمی باید در جامعه ترویج شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرحوزه علمیه محمودیه کرمان:
سبک زندگی فاطمی باید در جامعه ترویج شود خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان گفت: طلاب برای پاسخ به شبهات پیرامون زندگانی حضرت زهرا(س) باید جایگاه حقوقی وی را بشناسند و آن را به شکل دقیق برای مردم بیان کنند.



حجت الاسلام یدالله صادقی، مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان، در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار خبرگزاری رسادرکرمان با اشاره به ضرورت شناخت ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) گفت: طلاب برای پاسخ به شبهات پیرامون زندگانی حضرت باید جایگاه حقوقی وی را بشناسند و آن را به شکل دقیق برای مردم بیان کنند. وی در ادامه در بیان اهمیت مطالعه طلاب پیرامون حقیقت زن در نگاه اسلام افزود: برای شناخت دقیق دیدگاه اسلام از زن باید زندگانی فاطمه زهرا(س) را تحلیل و کاوش کرد و طلبه ها باید این مسئله را به صورت صحیح و جدی پیگری کنند.

کارشناس مسائل اعتقادی گفت: مهم ترین منشأ تحریفات در مسئله زن درجوامع غربی، نبود دیدگاه الهی نسبت به زن بوده و مهم ترین این تحریفات، نگاه ابزاری به زن برای ارضای قوه شهوانی است.

حجت الاسلام صادقی اظهار داشت: در نگاه اسلام میان زن و مرد تفاوتی نیست و باید نگاه انسانی به وی داشت و طبق تصریح آیات قرآن ارزش انسان ها در تقوا است و همه مردم باید بدانند زن کامل کننده شخصیت مرد، هم از جهت مادی و هم جهت معنوی است.

مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان عنوان کرد: فاطمه زهرا در تمام ابعاد زندگی الگوی ماست و زنان بدانند با الگوگیری از ریحانه نبوی بسیاری از مشکلات آنان رفع خواهد شد.

وی افزود: باید شناخت جامعی از شخصیت فاطمه زهرا در جامعه شکل بگیرد تا بتوان سبک زندگی فاطمی را در جامعه اجرایی کرد.

کارشناس مسائل اعتقادی در بیان اهمیت تربیت فرزندان توسط مادر در محیط خانواده گفت: نباید فراموش کنیم که خانه کوچک اما نورانی فاطمه زهرا محیطی برای تربیت فرزندان سالم و نخبه از این خاندان شد و این امر باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد که تربیت صحیح و کامل فرزندان جز در محیط خانواده امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام صادقی در پایان گفت: فاطمه زهرا در عرصه سیاسی الگو ماست چراکه موضع گیری های حضرت در موقعیت های حساس و دفاع وی از ولایت امام علی (ع) تحسین برانگیز است و فاطمه زهرا هیچوقت نسبت به مسائل اجتماعی جامعه خود بی تفاوت نبوده است./970/ت302/ب


۱۳۹۳/۱/۳۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن