تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815244398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات شفاهی نمایندگان؛ از استقرار پزشک تا سونامی تغییر مدیران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تذکرات شفاهی نمایندگان؛ از استقرار پزشک تا سونامی تغییر مدیران تهران - ایرنا - ضرورت جلوگیری از تزریق پول به فوتبال، استقرار پزشک در پزشکی قانونی شهرستان سقز و جلوگیری از سونامی تغییرات مدیریتی در کرمانشاه از مهم ترین محورهای تذکرات شفاهی نمایندگان در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «فرهاد بشیری» نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد پول ملت را به فوتبال که هویت انقلابی و دینی در آن دیده نمی شود تزریق نکنند.
وی همچنین خواستار حفظ شان مجلس شورای اسلامی شد و گفت: شان مجلس شورای اسلامی از طرف برخی از جراید و رسانه ها مورد حمله قرار می گیرد و حقایق گفته نمی شود و هیات ریسه با این مساله با جدیت برخورد کند.
وی همچنین طی تذکری به وزیرامورخارجه گفت: علیرغم این که اراده نظام بر حل مساله هسته ای در قالب دیپلماسی است آمریکا و پیر استعمار با اقداماتی که انجام می دهند نشان می دهند که صداقت ندارند؛ انتظار داریم مذاکره کنندگان با شجاعت و هیمنه فاطمی حقوق ملت را احصاء کنند.
وی همچنین از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهدای پاکدشت را در اسرع وقت تامین کند تا این بیمارستان در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
بشیری با اشاره به فرارسیدن فصل گرما همچنین خواستار تسریع در بهره برداری از تصفیه خانه سد ماملو و تامین آب شرب در حوزه انتخابیه اش شد.

** بیگلری: سقز فاقد پزشک در پزشکی قانونی است
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به وزیر کشور گفت: سقز با داشتن 250 هزار نفر جمعیت فاقد پزشک در پزشکی قانونی است و مردم برای صدور جواز دفن باید جاده پرخطر سنندج را طی کنند که این زیبنده دولت نیست و اگر دولت برای پرداخت حقوق پزشک مشکل دارد من حاضرم حقوق ماهیانه ام را در اختیار شما قراردهم تا مشکل موکلانم حل شود.
وی همچنین خطاب به رییس جمهور گفت: با توجه به محرومیت های استان کردستان قرار بود اولین استانی که به آن سفر می کنید کردستان باشد در حالی که نه تنها شما بلکه از سفر وزرا هم به این استان خبری نیست.
وی همچنین از رییس جمهور و معاون برنامه ریزی وی خواست تا حق مرزی و حق هیات امنایی فرهنگیان شهرستان بانه را پرداخت کنند.
بیگلری با بیان این که منتظر ایجاد اشتغال بودیم خطاب به وزیر صنعت و معدن گفت: سه هزار نفر از بازرسان شاغل در وزارتخانه را بلاتکلیف کرده اید، در این مورد تجدیدنظر و مشکل را حل کنید.

** جلوی سونامی تغییرات مدیریتی را بگیرید
همچنین «محمدابراهیم محبی» طی تذکری شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت خرید پایین محصولات کشاورزان در استان کرمانشاه گفت: قیمت پایین محصولات کشاورزی (گندم، آفتابگردان و نخود) به معضلی تبدیل شده در حالی که هزینه تولید هر کیلوگرم نخود سه هزار تومان است قیمت تضمینی آن هزار و 900 تومان است این محصول در بازار از کشاورز هزار تومان خریداری و به قیمت پنج هزار تومان به مصرف کننده داده می شود.
وی همچنین طی تذکری به وزیر نیرو خواستار تامین آب شرب سنقر و کولیایی شد و از وزیر کشور نیز خواست که جلوی سونامی تغییرات مدیریتی در کرمانشاه را بگیرد.
وی خطاب به وزیر کشور گفت: به چه بهانه ای این تغییرات دسته جمعی و ناگهانی علیه مدیران خدمتگزار و ولایی در کرمانشاه اتفاق می افتد و چه جوابی برای مردم کرمانشاه دارید؟
وی تصریح کرد: کرمانشاه مستعمره هیچ کس نیست و در تیول کسی قرار ندارد و به تعبیر رهبری سینه سپر و چهره زیبای ایران است و این استان امروز نیاز به آرامش، تلاش و همدلی دارد.
«منصور آرامی» نماینده مردم بندرعباس در مجلس طی تذکری شفاهی از سفر رییس جمهوری و هیات دولت تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این سفر منشا خیری برای مردم استان باشد.
وی ادامه داد، هر چند تصمیمات خوبی در این سفر گرفته شد اما هرمزگان در برخی بخش ها از محرومیت شدیدی رنج می برد.
به گفته وی محور سه کیلومتری بندر خمیر تا کارخانه سیمان این شهرستان از سال 74 تا کنون 147 کشته داشته است و سالهاست که برای تعویض آن اقدامی صورت نمی گیرد.
به گفته وی در حال حاضر تنها یک دستگاه MRI در این استان وجود دارد که مردم برای استفاده از آن باید سه ماه در نوبت قرارگیرند.
سیام(3)**2021**9132 ** 1418
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن