تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید در پی ایجاد اشتغال غیر دولتی افراد باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اشتغال و كارآفرینی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان: باید در پی ایجاد اشتغال غیر دولتی افراد باشیم خبرگزاری پانا: معاون اشتغال و كارآفرینی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به محدودیت استخدام دولتی تاكید كرد: باید به دنبال ایجاد اشتغال غیر دولتی افراد باشیم.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 12:53

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، دكتر "اقبال محمدیان"، خوزستان را موتور محركه ی اقتصاد كشور برشمرد و با اشاره به این كه سیاست گذاری دولت به شكل كلان ترسیم شده است، تشكیل تعاونی ها و ورود بخش خصوصی به عرصه ی اقتصاد كشور را برای گسترش استان و ایجاد اشتغال ضروری دانست.
وی، فرهنگ را عامل سازنده ی اقتصاد ذكر كرد و خواستار برنامه ریزی برای ارتباط بیش تر با رسانه های همگانی برای آشنایی با وظایف اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان و ترویج اشتغالزایی شد.
معاون اشتغال و كارآفرینی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، اعتبارات دولتی را جوابگوی نیاز استان ندانست و راه نجات استان را ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و تشكیل تعاونی ها با سرمایه اندك اعضا دانست كه مولد تولید و اشتغال اند.
"محمدیان"، امضای تفاهم نامه با شهرداری اهواز را گام نخست برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضلات اجتماعی و توسعه مناطق شهری اهواز برشمرد و اظهار امیدواری كرد: تفاهم نامه شكل اجرایی به خود بگیرد.
وی در ادامه از ترسیم اهداف كلان استان، تنظیم برنامه های كوتاه مدت و میان مدت، تهیه سند راهبردی، ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و جذب مشاركت های مردمی سخن گفت و رقم تخصیصی تسهیلات دولت را در سال جاری به كارآفرینان و فعالان كارهای تولیدی و خدماتی  574 میلیارد تومان ذكر كرد و گفت: اگر همه ی این رقم هم جذب شود باز به اندازه ی یك نفر سرمایه گذار كه می آید و 500 میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری می كند، نیست. بنابراین، برای جذب تسهیلات بانكی، همكاری دستگاه های اجرایی مرتبط به ویژه بانك های عامل ضروری است.
وی گفت: وظیفه ی ما و رسانه های همگانی این است كه چهره ای آرام و شاداب و دارای امنیت سرمایه گذاری از استان مان به جامعه و سرمایه گذاران ارایه دهیم تا برای سرمایه گذاری در استان تشویق شوند.
"محمدیان" در ادامه بر ضرورت شناسایی و بررسی واحدهای فعال كه پایین تر از ظرفیت كار می كنند و می توانند با افزایش ظرفیت در راه ایجاد اشتغال گام موثرتری بردارند و همچنین واحدهای نیمه تكمیل كه اعتبار گرفته و تبدیل به سوله كرده اند و هم اكنون مخروبه شده اند تاكید كرد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن