تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتورسازی با 3 غایب در مصاف با لخویای قطر در یادگار امام (ره) تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گزارش خبرنگار پانا از تراکتور/ تراکتورسازی با 3 غایب در مصاف با لخویای قطر در یادگار امام (ره) تبریز خبرگزاری پانا: تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا طی یک بازی تشریفاتی میزبان تیم لخویای قطر در یادگار امام (ره) است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 10:56



به گزارش خبرنگارورزشی پانا، تراکتورسازی در این بازی سه بازیکن خود را به همراه نخواهد داشت. حامد لک و کریم انصاری‌فرد به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و میلاد فخرالدینی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی قادر به همراهی تراکتورسازی در این بازی نخواهند بود.
تیم تراکتورسازی با 5 امتیاز در مکان سوم و لخویا با 4 امتیاز در انتهای گروه قرار داشته و بازی دو تیم تاثیری در تیم‌های صعود کننده این گروه نخواهد داشت.
تیم ملی ایران از هفته گذشته اردوی سه هفته‌ای را در آفریقای جنوبی آغاز کرده است. در ابتدا قرار بود که این اردو با حضور تمام بازیکنان دعوت شده برگزار شود، اما استقلال تهران و سپاهان اصفهان از دادن ملی پوشان خود به تیم ملی خودداری کرده و عنوان کردند که در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیاز مبرم به بازیکنان خود دارند.
برخلاف این دو باشگاه، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که وضعیت مشابه‌ای در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بوده و بازی حساسی را پیش رو داشتند، بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دادند.
سرمربی تیم ملی ایران نیز با وضعیت دوگانه باشگاه‌های فوق‌الذکر، به ملی‌پوشان تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان اجازه حضور در بازی آسیایی باشگاه خود داده و در کمترین زمان ممکن کریم انصاری‌فرد و حامد لک در عربستان به تیم تراکتورسازی پیوستند.
با برگزاری دور پنجم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا که منجر به حذف تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران و صعود فولاد خوزستان به مرحله بعدی شد ضرورت استفاده از ملی پوشان در بازی پایانی این تیم‌های در مرحله گروهی لغو شده و بازیکنان ملی‌پوش این سه تیم در دو مرحله روانه آفریقای جنوبی خواهند شد.
در مرحله اول سه بازیکن فولاد خوزستان به همراه حامد لک و کریم انصاری‌فرد دو بازیکن ملی پوش تراکتورسازی صبح امروز روانه آفریقای جنوبی شدند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن