تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود دختر کلینتون‌ به سینما با فیلمی با محوریت اسلام


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ورود دختر کلینتون‌ به سینما با فیلمی با محوریت اسلام


چلسی کلینتون، دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا به عنوان تهیه‌کننده در جشنواره فیلم ترابیکا حضور می یابد، این فیلم با عنوان «از میان خیلی» درباره رابطه دوستانه دو مرد، یکی مسلمان و دیگری یهودی، از دانشجویان دانشگاه نیویورک است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، چلسی کلینتون، دختر بیل و هیلاری کلینتون فیلمی را ساخته که محتوای داستان و حتی نام آن می تواند بهترین شعار تبلیغاتی مادرش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا باشد.   این فیلم که با عنوان «از میان خیلی» در تاریخ هفتم ماه می در جشنواره فیلم ترابیکا در نیویورک اکران می‌شود با همکاری بیل کلینتون با هدف حمایت از دخترش، ساخته شده است. به نظر می رسد، خانواده کلینتون، برنامه ای هماهنگ و منظم را برای بازگشت به کاخ سفید در پیش گرفته اند.   به نقل از هالیوود ریپورتر، هیلاری کلینتون، مادر چلسی و وزیر امور خارجه دوره اول ریاست جمهوری باراک اوباما با اعلام حمایت از فعالیت دخترش، از اشتغال دبیر مطبوعاتی‌اش در کمپانی برادران وارنر نیز ابراز خوشحالی کرد.
 
 
هر چند کلینتون در مراسم معرفی این فیلم حضور نیافت اما هیلاری کلینتون که از کاندیداهای بالقوه ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 است، حضوری غیرمنتظرانه در این مراسم داشت.
 
هیلاری کلینتون در مراسم رونمایی از فیلم دخترش

وی گفت: به نظر من این داستان، داستانی مؤثر درباره این است که دو نفر یا دو گروه جداگانه چطور می توانند عمل کنند تا به درکی درست از یکدیگر برسند و مؤثر باشند.
 
کلینتون افزود: امیدوارم مردم زیادی برای تماشای این فیلم بیایند.
 
چلسی که با مارک مزوینسکی ازدواج کرده در همین روز اعلام کرد که در انتظار تولد فرزندشان است و خانم کلینتون از اینکه مادربزرگ می شود ابراز خوشوقتی کرد.
 
چلسی نیز گفت، امیدوارم همه آنهایی که فیلم را می‌بینند فقط به آن فکر نکنند بلکه به این فکر کنند که آن را به دیگران معرفی کنند.
 
«از میان خیلی» درباره رابطه دوستانه دو مرد یکی مسلمان و دیگری یهودی از دانشجویان دانشگاه نیویورک است که رهبر معنوی دو گروه از دانشجویان هستند و نیروهایشان را با هم متحد می کنند تا در برابر مشکلات بایستند.
 
این در حالی است که دی دی میرز دبیر خبری دوران وزارت کلینتون نیز در رأس گروه ارتباطات کمپانی برادران وارنر جای گرفته است.


یک شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن